Στις 20 Αυγούστου κυκλοφόρησε επισήμως το κινεζικής παραγωγής ηλεκτρονικό παιχνίδι Black Myth: Wukong, γεμίζοντας με ενθουσιασμό τους παίκτες. Η δημοτικότητά του προαναγγέλλει μια νέα σημαντική τάση για την κινεζική βιομηχανία παιχνιδιών στη διεθνή αγορά και γεννά πολλές ιδέες για την καλύτερη επαφή της πρώτης με το διεθνές κοινό.
Συνήθως απαιτείται ορισμένος χρόνος για να μπορέσουμε να κρίνουμε εάν ένα παιχνίδι αξίζει όντως τον τίτλο του αριστουργήματος, ωστόσο το Black Myth: Wukong κρίθηκε και αποτέλεσε αντικείμενο επαίνων μέσα σε λίγες μόνο μέρες. Στις 21 Αυγούστου μόνο στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών παιχνιδιών Steam πουλήθηκαν πάνω από 3 εκατ. αντίτυπα ενώ μαζί με άλλες πλατφόρμες όπως το WeGame, το Epic Games και το PlayStation οι συνολικές πωλήσεις ξεπέρασαν τα 4,5 εκατ. αντίτυπα και τα 1,5 δισ. γιουάν. Την ίδια μέρα ο αριθμός των διαδικτυακών παικτών ξεπέρασε τα 2 εκατ. με το 96% των 170.000 κριτικών στην πλατφόρμα Steam να είναι θετικές, πράγμα το οποίο συμβαίνει σπανίως στη βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών.
Το Black Myth: Wukong δεν είναι μόνο δημοφιλές στην Κίνα αλλά και στο εξωτερικό. Σε ξένα φόρουμ παιχνιδιών και ιστότοπους με βίντεο αναρτάται πλούσιο και με εκατομμύρια προβολές περιεχόμενο που αφορά το παιχνίδι. Η επιτυχία του τελευταίου οφείλεται τόσο στην εξαιρετική του ποιότητα όσο και στην άριστη ενσωμάτωση πολιτιστικών στοιχείων, γεγονός που προσφέρει νέες ιδέες στην κινεζική βιομηχανία παιχνιδιών για την είσοδό της στη διεθνή αγορά.
Ένα καλό παιχνίδι αποτελεί έργο τέχνης καθώς η ομάδα που το αναπτύσσει το αντιμετωπίζει ως μια ταινία ή ακόμα ως λογοτεχνικό έργο, δημιουργώντας και βελτιώνοντας προσεκτικά το περιεχόμενό του. Ωστόσο, στην ουσία, η πλειοψηφία των καταναλωτών αντιμετωπίζει τα παιχνίδια ως προϊόντα. Εάν η ποιότητα του προϊόντος είναι προβληματική, όση βαθιά συγκίνηση και να προκαλεί η ιστορία του παιχνιδιού, αυτό δεν προσφέρει καμία χρησιμότητα για τον καταναλωτή. Η κινεζική βιομηχανία παιχνιδιών πρέπει να αξιοποιήσει σοβαρά τις υπάρχουσες τεχνολογίες με στόχο τόσο την επίλυση των σφαλμάτων των παιχνιδιών όσο και την καλύτερη προσαρμογή της στις ανάγκες του ευρύτερου κοινού και τις δυνατότητες μεγαλύτερης βελτίωσης των παραγόμενων προϊόντων της.
Η ιστορία του Σουν Γουκόνγκ από το κλασικό κινεζικό μυθιστόρημα «Ταξίδι στη Δύση» είναι ευρέως γνωστή στο εξωτερικό, γεγονός που σε παγκόσμιο επίπεδο ενισχύει τη δημοτικότητα του Black Myth: Wukong. Η δημοτικότητα αυτή δεν οφείλεται σε μια τυχαία επιτυχία ενός κινεζικής παραγωγής παιχνιδιού, αλλά είναι επίσης εκδήλωση της πολιτιστικής ισχύος της Κίνας. Η πλούσια ιστορική και πολιτιστική παράδοση της χώρας αποτελεί «φλέβα χρυσού» για την ανάπτυξη παιχνιδιών. Η ενσωμάτωση των στοιχείων αυτών σε υψηλής ποιότητας παιχνίδια θα ωθήσει τόσο τη διάδοση του κινεζικού πολιτισμού όσο και τις λειτουργίες της αγοράς.
Στο μυθιστόρημα «Ταξίδι στη Δύση», ο δάσκαλος και οι μαθητευόμενοι πέρασαν ογδόντα ένα δυσκολίες προτού αποκτήσουν την αληθινή βουδιστική γραφή Φυσικά, και παρόμοια, η βιομηχανία παιχνιδιών της Κίνας πρέπει επίσης να συνεχίσει να βελτιώνεται προτού μπορέσει να καταλάβει μια θέση στον κόσμο. Ας ελπίζουμε ότι όλο και περισσότερα παιχνίδια θα γίνονται παγκοσμίως με το Σουν Γουκόνγκ και ότι η κινεζική βιομηχανία παιχνιδιών θα είναι τόσο πετυχημένη όσο το Black Myth: Wukong.