H πτώση των πωλήσεων λόγω πληθωρισμού έπληξε τη βιομηχανία παιχνιδιών το πρώτο εξάμηνο του 2024, αλλά μια εταιρεία κερδίζει μερίδιο αγοράς λιθαράκι-λιθαράκι… ή καλύτερα τουβλάκι-τουβλάκι.
Την Τετάρτη, η Lego ανακοίνωσε ότι τα έσοδα κατά το α’ εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 13%, φτάνοντας τα 31 δισ. δανέζικες κορώνες, ή περίπου 4,65 δισ. δολάρια.
Ο Nιλς Κρίστιανσεν, διευθύνων σύμβουλος της δανέζικης εταιρείας παιχνιδιών, δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία βλέπει δύναμη σε όλο το χαρτοφυλάκιό της, ειδικά με τα Lego Icons και Lego Creator, καθώς και μέσω της συνεργασίας της με το Fortnite της Epic Games.
Πέρυσι, η Lego είδε μια τάση των καταναλωτών να «ανταλλάσσουν» ή να επιλέγουν σετ σε χαμηλότερες τιμές, ενώ εξακολουθούσαν να αγοράζουν τον ίδιο όγκο με το προηγούμενο έτος. Φέτος, ο όγκος είναι αυξημένος, δήλωσε ο Κρίστιανσεν.
Την ίδια στιγμή, η ανταγωνίστρια Matel, που διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο, είδε τις καθαρές πωλήσεις της να μειώνονται κατά 1% το α’ εξάμηνο του 2024, ενώ η Hasbro ανέφερε ότι τα καθαρά της έσοδα βούτηξαν κατά 21% μεταξύ Ιανουαρίου και τέλους Ιουνίου.
Η Lego όμως, συνέχισε να βασίστηκε στην μετά -πανδημίας ανάπτυξη, με μια ποικιλία προϊόντων που απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες.
Με πληροφορίες από CNBC