Οι ξένοι τουρίστες που έρχονται στο Παρίσι για να παρακολουθήσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι πιθανό να διαβούν την πόρτα ενός McDonald’s.
Ο αμερικανικός γίγαντας fast-food μίλησε στη Le Figaro για την επικείμενη έναρξη της λειτουργίας του «Croquez le monde», επιβεβαιώνοντας ένα ρεπορτάζ του BFMTV. Πρόκειται για έναν τρόπο με τον οποίο οι πελάτες της μάρκας μπορούν να ανακαλύψουν μερικά από τα κορυφαία προϊόντα από τα εστιατόριά της σε όλο τον κόσμο.
Η McDonald’s θα προσφέρει στους επισκέπτες ένα «ένα μέρος που μπορούν να το ονομάσουν σπίτι». Ως εκ τούτου, ο όμιλος θα αναθεωρήσει προσωρινά το μότο του, το οποίο θα αλλάξει από «έλα όπως είσαι» σε «καλωσόρισες όπως είσαι». Θέλει επίσης να προωθήσει «τον πολιτιστικό πλούτο του brand παίζοντας με χιούμορ με τις τοπικές διατροφικές συνήθειες των φίλων των McDonald’s σε όλο τον κόσμο».
Τα γαλλικά εστιατόρια του ομίλου θα προσφέρουν επτά εμβληματικές συνταγές από επτά διαφορετικές χώρες.
Οι πελάτες θα μπορούν να δοκιμάσουν ένα καναδικό Mapple BBQ Quarter Pounder με σιρόπι σφενδάμου, ένα Filet-O-Fish Deluxe από τη Νέα Ζηλανδία ή ένα Greek Mac από την Κύπρο. Στο τμήμα των σάλτσων, μπορείτε να δοκιμάσετε την αμερικανική σάλτσα Σετσουάν ή τη βρετανική σάλτσα σκόρδου. Τέλος, ένα φιλιππινέζικο Coca-Cola McFloat και ένα ινδονησιακό McFlurry με καραμέλα ποπ κορν από την Ινδονησία θα προστεθούν στο μενού των γαλλικών καταστημάτων.
Πηγές: BFMTV, Le Figaro