Skip to main content

Αποκρυπτογραφώντας την επιτυχία πίσω από τα ταξίδια στην Κίνα

Φωτογραφία του Λι Τζουνγκουάνγκ
Επιβάτες πλοίων από την Γουεϊτσόου αποβιβάζονται στο Διεθνές Επιβατικό Λιμάνι Πεϊχάι της επαρχίας Γκουάνσι

Η προβολή της γοητείας της Κίνας και η διατήρηση του καθεστώτος της αγοράς αποτελούν μέσο έκφρασης σεβασμού προς τους ξένους φίλους της χώρας και προστασίας των δικαιωμάτων και συμφερόντων όλων των πλευρών

Χάρη στη συνεχή εφαρμογή της πολιτικής διέλευσης 144 ωρών χωρίς θεώρηση, όλο και περισσότεροι ξένοι τουρίστες κάνουν την εμφάνισή τους στην Κίνα. Τα δεδομένα δείχνουν ότι, έως την 30η Ιουνίου, συνολικά 14,635 εκατ. αλλοδαποί εισήλθαν στη χώρα, με ετήσια αύξηση 152.7%, εκ των οποίων τα 8,542 εκατ. χωρίς θεώρηση. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί 58% όλων των εισόδων και σημείωσε αύξηση 190.1% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Μαζί με τους ξένους τουρίστες παρατηρείται εκτίναξη των διαδικτυακών αναζητήσεων με θέμα τα ταξίδια στην Κίνα. Σε βίντεο που κυκλοφορούν, τουρίστες φαίνονται να περιμένουν στη σειρά για να απολαύσουν μπάρμπεκιου στην οδό Κούιτζιε του Πεκίνου, να παίρνουν το μετρό με προορισμό την περιοχή Μπουντ στις όχθες του ποταμού Χουάνγκπου της Σαγκάης, είτε πάλι να ταξιδεύουν στην ορεινή και μαγευτική πόλη Τσονγκτσίνγκ. Μάλιστα, οι ξένοι vloggers δημιούργησαν το σλόγκαν “city or not city” για να περιγράψουν την αστικοποίηση, τα διεθνή χαρακτηριστικά των κινεζικών πόλεων, τους νεωτερισμούς και το συναρπαστικό περιβάλλον των αστικών κέντρων.

Ακριβώς όπως οι πληροφορίες που αποκαλύπτονται από αυτό το σλόγκαν, τα βίντεο που κυκλοφορούν από τους ξένους τουρίστες δείχνουν τη βαθιά ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά και τα επιτεύγματα του εκσυγχρονισμού της Κίνας, όπως η ποικιλία σούπερ μάρκετ και πρωινών αγορών, το φθηνό και αποτελεσματικό μετρό και λεωφορείο, το φαγητό σε πακέτο κατόπιν κλήσης … Αυτά τα «σοκ» για τους ξένους τουρίστες, είναι συνηθισμένα πράγματα της ζωής για τον κινεζικό λαό. Χαιρετίζουμε ειλικρινά τους ξένους φίλους για να ταξιδέψουμε και να κατανοήσουμε την Κίνα.

Διαφοροποιώντας τους εαυτούς τους από τους παραδοσιακούς επισκέπτες του παρελθόντος, οι σημερινοί ξένοι τουρίστες ακολουθούν τα βήματα των διασημοτήτων του διαδικτύου κάνοντας “check in” σε προορισμούς που εκείνοι προτείνουν. Περπατούν σε δρόμους και σοκάκια, ανακαλύπτουν μικρά εστιατόρια και λαχαναγορές και γνωρίζουν από κάθε άποψη την καθημερινή ζωή των Κινέζων. Αυτού του είδους η νέα ταξιδιωτική συμπεριφορά έχει υψηλότερες απαιτήσεις κατανάλωσης.

Διάφορες περιοχές αξιοποιούν ποικίλα κανάλια για να προωθήσουν την καταναλωτική κουλτούρα της Κίνας και να επιτρέψουν στους ξένους να κατανοήσουν καλύτερα τις καταναλωτικές συνήθειες στη χώρα, αμβλύνοντας τις καταναλωτικές διαφορές και ενισχύοντας τη φιλία και την αμοιβαία κατανόηση. Επιπλέον, την εμφάνισή τους έχουν κάνει καινοτόμες μορφές κατανάλωσης. Για παράδειγμα, ορισμένες επιχειρήσεις προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε ομάδες τουριστών σε διαφορετικές ξένες γλώσσες, με ομαδικές δραστηριότητες που περιλαμβάνουν μαθήματα μαγειρικής για κινέζικα ντάμπλινγκ και τηγανίτες, κατασκευή βενταλιών και άλλες δραστηριότητες, επιτρέποντας στους ξένους επισκέπτες να ζήσουν αυθεντικές εμπειρίες σε κάθε τόπο.

Ο εισερχόμενος τουρισμός προσφέρει πολλά οικονομικά οφέλη, ωστόσο η σημασία του δεν περιορίζεται στην οικονομική σφαίρα. Οι αυξημένες ανταλλαγές μεταξύ της Κίνας και τρίτων χωρών έχουν ουσιαστικά ακυρώσει την παραπληροφόρηση που διασπείρουν εδώ και πολλά χρόνια τα δυτικά μέσα ενημέρωσης. Η προβολή της γοητείας της Κίνας και η διατήρηση του καθεστώτος της αγοράς αποτελούν μέσο έκφρασης σεβασμού προς τους ξένους φίλους της χώρας και προστασίας των δικαιωμάτων και συμφερόντων όλων των πλευρών. Με την έκρηξη των τουριστικών ροών η Κίνα πρέπει να προστατεύσει αποφασιστικά όλους τους καταναλωτές μέσα από τη συνεχή οικοδόμηση ενός δίκαιου, διαφανούς και ασφαλούς καταναλωτικού περιβάλλοντος. Έτσι, οι ξένοι φίλοι που επισκέπτονται την Κίνα μπορούν να δημιουργήσουν μοναδικές αναμνήσεις και να γνωρίσουν και να διαδώσουν τις πραγματικές ιστορίες της χώρας.