Skip to main content

Αmazon: Σχέδιο αντεπίθεσης κατά Temu και Shein με νέο τμήμα εκπτώσεων

Πώς σχεδιάζει να απαντήσει στον ανταγωνισμό η Amazon

Επείγον σχέδιο να ανταγωνιστεί τους κινεζικούς κολοσσούς Τemu και Shein καταστρώνει η Amazon θέλοντας να δημιουργήσει ένα παρόμοιο επιχειρηματικό μοντέλο που θα οδηγήσει σε ένα τμήμα «υπερ» εκπτώσεων.

Υπήρξε μάλιστα πρόσφατα συνάντηση του αμερικανικού ομίλου με κορυφαίους Κινέζους πωλητές, από όπου και έγιναν γνωστά κάποια από τα σχέδια της Amazon που περιήλθαν σε γνώση των Financial Times.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Amazon σχεδιάζει να συμπεριλάβει τη νέα ενότητα στην αρχική σελίδα της εφαρμογής της και να παραδίδει τα εξαιρετικά χαμηλού κόστους προϊόντα σε διάστημα 9 έως 11 ημερών.

Χρόνοι παράδοσης

Oι νέες προσφορές θα απευθύνονται σε καταναλωτές των ΗΠΑ που είναι πρόθυμοι να περιμένουν λίγο περισσότερο από τον στάνταρντ χρόνο παράδοσης (μίας ή δύο ημερών) που προσφέρει σήμερα η Amazon.

Η σπουδή του αμερικανικού ομίλου να προσφέρει φθηνά προϊόντα απευθείας από την Κίνα καταγράφεται σε χρονικό σημείο που αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από την Temu και τη Shein.

Οι δύο εταιρίες έχουν αναπτυχθεί τάχιστα πλημμυρίζοντας το διαδίκτυο με διαφημίσεις για προϊόντα που πωλούνται σε πολύ χαμηλές τιμές.

Η Temu, ιδιοκτησίας PDD Holdings και η επίσης κινεζική Shein, έχουν τελειοποιήσει το επιχειρηματικό τους μοντέλο.

Υπεραπλουστεύοντας, αυτό λειτουργεί ως εξής: Κινέζοι έμποροι στέλνουν τα παραγόμενα αγαθά σε αποθήκες στη νότια Κίνα. Αυτά στη συνέχεια αποστέλλονται μέσω cargo πτήσεων σε σχεδόν κάθε διεθνή περιορισμό.

Τα ατομικά πακέτα που προορίζονται για τους καταναλωτές επωφελούνται από το λεγόμενο «de minimis», τον κανόνα δηλαδή που έχουν θεσπίσει πολλές χώρες για να επιτρέπουν στους πολίτες να λαμβάνουν δέματα από το εξωτερικό χωρίς να πληρώνουν δασμούς κάτω από μια ορισμένη αξία αποστολής.

Στις ΗΠΑ, το σχετικό όριο ορίζεται στα 800 δολάρια ανά δέμα.