Skip to main content

Euro 2024: Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ παγκόσμιος πρεσβευτής της Alibaba

aliexpress

To deal έρχεται στο πλαίσιο της ταχείας παγκόσμιας επέκτασης των ανταγωνιστών, Temu και Shein

Ο αστέρας του ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ θα προωθήσει τη διεθνή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, AliExpress, στη μεγαλύτερη παγκόσμια συνεργασία brand ambassador μέχρι σήμερα, εν όψει του Euro 2024 που ξεκινά στις 14 Ιουνίου.

Η AliExpress, ένωσε τις δυνάμεις της με αρκετές κινεζικές εταιρείες στη χορηγία του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της UEFA.

«Η AliExpress επενδύει εκατομμύρια ευρώ σε εκπτώσεις, προσφορές και δέσμευση κατά τη διάρκεια των αγώνων», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι οι προγραμματισμένες προωθητικές ενέργειες περιλαμβάνουν την ευκαιρία για τους χρήστες της εφαρμογής AliExpress να κερδίσουν εισιτήρια για τους αγώνες, σύμφωνα με το CNBC.

«Βοηθά τους φιλάθλους να έρθουν ακόμη πιο κοντά στο UEFA EURO 2024 αυτό το καλοκαίρι, προσφέροντάς τους μεγάλα έπαθλα καθώς η δράση συμβαίνει στον αγωνιστικό χώρο», είπε ο Μπέκαμ στη μοναδική του δήλωση στο δελτίο τύπου.

Η εταιρεία του Μπέκαμ, DRJB Holdings, δήλωσε ότι είχε έσοδα 72,6 εκατομμύρια λίρες (92,5 εκατομμύρια δολάρια) το 2022.