Φρέναρε απότομα η κερδοφορία της Porsche, με το brand που ανήκει στον όμιλο Volkswagen, να εμφανίζει τη χειρότερη επίδοσή του από τον Σεπτέμβριο του 2022, όταν πέρασε το κατώφλι του χρηματιστηρίου. Οι αναβαθμίσεις σε διάφορα μοντέλα, αλλά και η αδύναμη ζήτηση σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές, την Κίνα, λειτούργησαν ως βαρίδι.
Με το βλέμμα σε Macan και Cayenne
Τα λειτουργικά κέρδη της γερμανικής εταιρείας πολυτελών αυτοκινήτων έκαναν βουτιά 30% στα 1,28 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του έτους, όπως ανακοίνωσε η Volkswagen. Στο συγκεκριμένο τρίμηνο τέσσερα μοντέλα πέρασαν από διαδικασία «αναβάθμισης», γεγονός που επιβάρυνε τα κέρδη. Ωστόσο είναι αυτά τα μοντέλα που προβλέπεται να δώσουν ώθηση στα κέρδη δεύτερου τριμήνου.
«Αφού ολοκληρωθεί η αναβάθμιση των διάφορων μοντέλων, μεταξύ των οποίων η ηλεκτρική Macan και η Cayenne, θα ανεβάσουμε πάλι ταχύτητα», διαβεβαίωσε ο οικονομικός διευθυντής, Λουτς Μέσκε.
Αδύναμες επιδόσεις στην Κίνα
Προβληματισμό πάντως προκαλούν και οι επιδόσεις στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη, όπου δέχεται οξύτατο ανταγωνισμό από τις τοπικές εταιρείες. Στην Κίνα οι πωλήσεις των Porsche σημείωσαν πτώση 24% στα 16.340 οχήματα. Έτσι η κινεζική αγορά το συγκεκριμένο διάστημα κάλυψε μόλις το 1/5 των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.