Οι Γερμανοί καταναλωτές ήταν ελαφρώς πιο αισιόδοξοι τον Μάρτιο, αν και η ανάκαμψη του κλίματος παραμένει αργή, σύμφωνα με μηνιαία έρευνα.
Οι άνθρωποι εξακολουθούν να διστάζουν να ξοδέψουν και τα στοιχεία δεν υποδηλώνουν μια διαρκή ανάκαμψη για την ταλαιπωρημένη γερμανική οικονομία.
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του GfK και του Ινστιτούτου της Νυρεμβέργης για τις Αποφάσεις της Αγοράς (ΝΙΜ) βελτιώθηκε ελαφρώς τον Απρίλιο, στις -27,4 μονάδες από την αναθεωρημένη μέτρηση των -28,8 μονάδων του Μαρτίου, διαμορφούμενος υψηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών σε έρευνα του Reuters, που ανέμεναν ελαφρώς μικρότερη βελτίωση στις -27,8 μονάδες.
Στην τόνωση του συνολικού καταναλωτικού κλίματος συνέβαλε, όπως σημειώνει ο ειδικός αναλυτής του NIM, Rolf Bürkl, η πτώση του υποδείκτη αποταμίευσης κατά πέντε μονάδες, στις 12,4 μονάδες, ο οποίος ωστόσο εξακολουθεί να βρίσκεται και σχετικά υψηλά επίπεδα. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι βρισκόταν στις 1,3 μονάδες.
«Η ανάκαμψη στο καταναλωτικό κλίμα είναι αργή και πολύ αργή», δήλωσε ο Rolf Bürkl.
«Η αύξηση του πραγματικού εισοδήματος και η σταθερή αγορά εργασίας παρέχουν καλές συνθήκες για ταχεία βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει έλλειψη ασφάλειας σχεδιασμού και αισιοδοξίας για το μέλλον μεταξύ των καταναλωτών».