Οι αεροπορικές εταιρείες επιμελούνται προσεκτικά τις ταινίες και τις σειρές που προσφέρουν στους επιβάτες κατά την διάρκεια της πτήσης με τα αεροσκάφη τους, που αναδεικνύονται ιδιαίτερα χρήσιμες στα μεγάλης διάρκειας ταξίδια.
Κοιτάζοντας τους διαθέσιμους τίτλους σε μια πτήση διάρκειας πολλών ωρών μπορεί μερικές φορές να δίνεται η εντύπωση ότι πρόκειται για διάσπαρτο περιεχόμενο που έχει επιλεγεί τυχαία, ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν ολόκληρες ομάδες που ασχολούνται με την παροχή της τέλειας ψυχαγωγίας κατά την πτήση.
Ο Ekrem Dimbiloglu, διευθύνων σύμβουλος ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας εν πτήσει στη Delta Air Lines, μιλώντα; στο Business Insider, ανέφερε ότι την τελευταία δεκαετία η αεροπορική εταιρεία έχει επενδύσει 1 δισ. δολάρια στην ψυχαγωγία των επιβατών.
Η Delta και οι ανταγωνιστικές της εταιρείες συνεργάζονται με στούντιο του Χόλιγουντ για να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα για υπερπαραγωγές και indie ταινίες. Ο Dimbiloglu είπε ότι η ομάδα περιεχομένου της Delta Studio αναλύει «δεδομένα χρήσης και τη δική μας έρευνα σχετικά με την απόδοση του box office, τις τάσεις της βιομηχανίας και τα κρυμμένα διαμάντια».
Αντίστοιχα, ο Mark Muren, διευθύνων σύμβουλος προϊόντων, ταυτότητας και loyalty για τη United, είπε ότι τα στούντιο προσεγγίζουν την ομάδα του προς το τέλος του έτους για να συζητήσουν τους τίτλους που θα προσθέσουν για την επόμενη χρονιά.
Βέβαια, οι αεροπορικές εταιρείες εξυπηρετούν ένα ευρύ φάσμα πελατών, επομένως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα κριτήρια που ισχύουν για τις διαφορετικές γενιές, πολιτισμούς, εργασιακά υπόβαθρα και πολλά άλλα στοιχεία όταν επιλέγουν ποιο περιεχόμενο θα προσφέρουν.
Μιλώντας επίσης για το θέμα, η Mariya Stoyanova, διευθύντρια ανάπτυξης προϊόντων στη JetBlue, είπε ότι η ομάδα της αναζητά νέες κυκλοφορίες όπως το «Barbie» και το «The Super Mario Bros. Movie», αλλά είναι βέβαιο ότι θέλουν να συμπεριλάβουν και κλασικές σειρές όπως τα «Φιλαράκια» και το «The Office».
Στην ομάδα της JetBlue συμμετέχει ένα μέλος του πληρώματος για τη στρατηγική περιεχομένου, η δουλειά του οποίου είναι να αναλύει «τα δημοφιλές περιεχόμενο ταινιών και τηλεόρασης κάθε μήνα». Η αεροπορική εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με την streaming πλατφόρμα Peacock το καλοκαίρι για να παρέχει αποκλειστικό περιεχόμενο στους πελάτες.
Για να παραμένουν ανανεωμένες οι συλλογές τους, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει περιοδικά να αφαιρούν και να ανακατεύουν τους τίτλους ανάλογα με τη δημοτικότητά τους. Για τη Delta, το διάστημα αυτό είναι κάθε έξι έως δώδεκα μήνες, με νέο περιεχόμενο να προστίθεται κάθε μήνα. Οι τίτλοι παραμένουν για περίπου τέσσερις έως δέκα μήνες στη JetBlue.
Η United προσπαθεί να βρει περιεχόμενο που θα ταιριάζει σε όλους τους επιβάτες της και η ομάδα αποφεύγει τίτλους που μπορεί να κάνουν την εμπειρία της πτήσης λιγότερο ευχάριστη, ανέφερε ο Muren, προσθέτοντας ότι η ομάδα αποφεύγει ένα πράγμα: ταινίες καταστροφής, όπως το «Snakes on a Plane».
Οι τίτλοι με τις περισσότερες προβολές στις πτήσεις της United το 2023 ήταν το «John Wick: Chapter 4» και «The Last of Us».