Ο όμιλος Campari συμφώνησε να αγοράσει το κονιάκ Courvoisier από την Beam Suntory έναντι 1,2 δισ. δολαρίων, στη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της.
Η συμφωνία προσθέτει μια από τις μεγαλύτερες μάρκες Cognac στο χαρτοφυλάκιο της Campari, η οποία περιλαμβάνει το ομώνυμο λικέρ και το εμπορικό σήμα Aperol.
Η εξαγορά έρχεται σε δύσκολες στιγμές για τους παραγωγούς κονιάκ. Οι κατασκευαστές του γαλλικού ποτού αντιμετωπίζουν εξασθένηση της ζήτησης, ιδιαίτερα από τους καταναλωτές των ΗΠΑ, μετά την αύξηση της ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το Courvoisier ανταγωνίζεται το Hennessy της LVMH και το Remy Martin της Remy Cointreau.
«Τα Χριστούγεννα ήρθαν νωρίς για την Campari φέτος», δήλωσε ο Kunze-Concewitz στους αναλυτές.
Το επόμενο έτος, η ζήτηση κονιάκ θα επανέλθει στο φυσιολογικό, είπε ο ίδιος, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει ιστορικό στην αγορά εμπορικών σημάτων και στην αλλαγή τους.
Η Courvoisier είχε καθαρές πωλήσεις 249 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022, περίπου το 60% των οποίων ήταν στις ΗΠΑ. Η Campari θα επεκτείνει την παρουσία της εταιρείας στις ΗΠΑ, όπου η Courvoisier είναι ισχυρή, και στην Ασία.
Με πληροφορίες από Bloomberg