ΣΥΜΦΩΝΑ με την Εταιρεία Σιδηροδρόμων της Κίνας, από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, 8.641 τρένα (αύξηση 16%) της γραμμής Κίνας-Ευρώπης μετέφεραν συνολικά φορτίο ύψους 936.000 TEU (αύξηση 30%). Εξ αυτών, 4.620 τρένα και 499.000 TEU έφτασαν στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 16% και 29% αντίστοιχα. Επιπλέον, 4.021 εμπορικές αμαξοστοιχίες και 437.000 TEU επέστρεψαν στην Κίνα, έχοντας αυξηθεί κατά 16% και 31% αντίστοιχα. Μέχρι σήμερα, πάνω από 73.000 τρένα και 6,9 εκατ. TEU έχουν μεταφερθεί ανάμεσα στην Κίνα και την Ευρώπη, φτάνοντας σε 216 πόλεις και σε 25 χώρες της Ευρώπης.
ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ του τρέχοντος έτους, με το εξωτερικό εμπόριο της Κίνας να συνεχίζει σταθερά τη θετική του πορεία, η ζήτηση για διασυνοριακές μεταφορές μέσω της ταχείας γραμμής Κίνας-Ευρώπης ενισχύθηκε σημαντικά, ενώ αντίστοιχα αυξήθηκε και ο αριθμός των εμπορευματικών συρμών. Ο Όμιλος Σιδηροδρόμων της Κίνας διαδραματίζει πλήρως τον ρόλο του ως στρατηγικό διάδρομο παροχής σιδηροδρομικών υπηρεσιών ανάμεσα στην Κίνα και την Ευρώπη. Ενισχύοντας τη συνεργασία των σιδηροδρομικών αρχών των χωρών που βρίσκονται κατά μήκος της γραμμής, βελτιώνοντας τη μεταφορική ικανότητα και ποιότητα των υπηρεσιών και προωθώντας ενεργά την υψηλής ποιότητας ανάπτυξη των σιδηροδρομικών υπηρεσιών της γραμμής, ο όμιλος εγγυάται αποτελεσματικά τη σταθερότητα και την ομαλή λειτουργία των διεθνών βιομηχανικών και εφοδιαστικών αλυσίδων.
ΠΡΩΤΟΝ, η απόδοση των μεταφορών συνεχώς αυξάνεται. Ο μέγιστος αριθμός των οχημάτων και η μεταφορική ισχύς στο κομμάτι της γραμμής που βρίσκεται στην Κίνα έχουν αυξηθεί σε 55 συρμούς και σε δυνατότητα μεταφοράς 3.000 τόνων, σημειώνοντας αύξηση 34% και 20% αντίστοιχα σε σύγκριση με την περίοδο έναρξης λειτουργίας της γραμμής, γεγονός που αντανακλά τη σημαντική βελτίωση της μεταφορικής ικανότητας των τρένων της γραμμής. Στο μέλλον θα ενισχυθεί η οργάνωση των μετ’ επιστροφής δρομολογίων και θα προωθηθεί μια πιο ισορροπημένη μεταφορά προς δύο κατευθύνσεις, ώστε η αναλογία των συρμών που επιστρέφουν προς τους εξερχόμενους συρμούς να ξεπεράσει σταθερά το 87%.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, υπάρχει σταθερή ποιοτική βελτίωση. Τα τρένα της γραμμής διπλής κατεύθυνσης που ενώνει τη Σιάν με την πόλη Ντούισμπουργκ της Γερμανίας, αυξήθηκαν από ένα σε δύο την εβδομάδα, με το δρομολόγιο να διαρκεί δώδεκα μέρες. Η νέα γραμμή διπλής κατεύθυνσης από την Τσενγκτού προς τη Λοτζ της Πολωνίας, μαζί με τη γραμμή επιστροφής από την πόλη Ντούισμπουργκ της Γερμανίας προς τη Σιάν έχουν μειώσει τον χρόνο των δρομολογίων της γραμμής Κίνας-Ευρώπης κατά πέντε μέρες. Η Κίνα αναπτύσσει την ψυχρή εφοδιαστική αλυσίδα της γραμμής, προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες και αυξάνει τις κατηγορίες των διακινούμενων αγαθών, ανταποκρινόμενη στις διαφοροποιημένες ανάγκες μεταφοράς των πελατών της.