Skip to main content

Netflix: Επενδύει 2,5 δισ. δολάρια σε κορεατικό περιεχόμενο

«Όταν μια σειρά αγαπηθεί από ένα κορεάτικο κοινό, έχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να αγαπηθεί από το κοινό… σε όλο τον κόσμο».

To Netflix ανοίγει τα ταμεία του για την απόκτηση νοτιοκορεάτικου περιεχόμενο και βλέπει ευκαιρίες πέρα από την περιοχή της Ασίας, όπως δήλωσε στο CNBC ο Ντον Κανγκ, αντιπρόεδρος αρμόδιος για το κορεατικό περιεχόμενο, στη Netflix.

Για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, το Netflix θα επενδύσει 2,5 δισ. δολάρια σε διάφορα είδη κορεατικού περιεχομένου από τηλεοπτικές σειρές και ταινίες έως εκπομπές που δεν ανήκουν στο είδος της μυθοπλασίας. Συγκεκριμένα θα διπλασιάσει τις εκπομπές εκτός του χώρου της μυθοπλασίας από 4 το 2022 σε 8 φέτος, αντανακλώντας τη ζήτηση του κορεατικού κοινού για μία μεγαλύτερη ποικιλία εκπομπών. Εξέφρασε δε την πεποίθηση ότι αυτές οι εκπομπές μπορούν να έχουν παγκόσμια επιτυχία όπως συμβαίνει και με κορεατικές σειρές. Το Physical 100, όπως είπε, το οποίο ανε΄βηκε στην κορυφή των μη αγγλόφωνων εκπομπών του Netflix για δύο εβδομάδες το 2022, ήταν «ένα πραγματικά ενθαρρυντικό σημάδι», είπε.

Τo Netfxlix επενδύει σε τοπικές παραγωγές, που μπορούν να κάνουν παγκόσμια αίσθηση, χάρη στους υπότιτλους, που αίρουν το εμπόδιο της γλώσσας.

Να σημειωθεί ότι όπως είπε ο Ντον Κανγκ το Netflix είχε εξετάσει το ενδεχόμενο να αλλάξει τον τίτλο του Squid Game, πιστεύοντας ότι αυτός ίσως δεν είναι κατανοητός σε ένα διεθνές κοινό. Ωστόσο αποφάσισε τελικά να κρατήσει τον αυθεντικό. «Ήταν πιασιάρικος και προκαλούσε την περιέργεια του κοινού» σχολίασε ο Κανγκ. Σημείωσε δε πως οι Κορεάτες «έχουν την ικανότητα να λένε ιστορίες που εκπέμπουν τη μοναδική τους κουλτούρα, αλλά και αντηχούν στα καθολικά συναισθήματα των θεατών παγκοσμίως. «Όταν μια σειρά αγαπηθεί από ένα κορεάτικο κοινό, έχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να αγαπηθεί από το κοινό… σε όλο τον κόσμο».