Στον «χορό» των απολύσεων εντάσσεται και η Yahoo, η οποία ανακοίνωσε σήμερα ότι σχεδιάζει να απολύσει περισσότερο από το 20% του συνολικού εργατικού δυναμικού στο πλαίσιο μιας μεγάλης αναδιάρθρωσης του τμήματος διαφημιστικής τεχνολογίας της.
Οι περικοπές θα επηρεάσουν σχεδόν το 50% των εργαζομένων της Yahoo στο ad tech μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν 1.000 εργαζομένων αυτή την εβδομάδα, δήλωσε η εταιρεία.
Η Yahoo, η οποία ανήκει στην εταιρεία ιδιωτικών μετοχών Apollo Global Management (APO.N) από την εξαγορά ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021, πρόσθεσε ότι η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην εταιρεία να περιορίσει την εστίαση και τις επενδύσεις της στη ναυαρχίδα της διαφημιστικής της δραστηριότητας που ονομάζεται DSP, ή demand-side platform.
Αυτό έρχεται καθώς πολλοί διαφημιστές έχουν περικόψει τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ ως απάντηση στα υψηλά ποσοστά πληθωρισμού ρεκόρ και τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα για ύφεση.
Μια σειρά από αμερικανικές εταιρείες, από την Goldman Sachs Group Inc (GS.N) έως την Alphabet Inc (GOOGL.O), έχουν επίσης απολύσει χιλιάδες άτομα φέτος για να ξεπεράσουν την ύφεση της ζήτησης που προκλήθηκε από τον υψηλό πληθωρισμό και την αύξηση των επιτοκίων.
Πηγή: Reuters