Την πλάτη γύρισαν στο Twitter πάνω από 500 διαφημιζόμενοι, από την ώρα που το αγόρασε ο Έλον Μασκ, όπως αναφέρει σήμερα, ο ιστότοπος τεχνολογικών ειδήσεων «The Information».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα έσοδα της εταιρείας μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις 17 Ιανουαρίου ήταν 40% χαμηλότερα από την ίδια ημέρα πριν από ένα χρόνο.
Σημειώνεται ότι η πτώση στα έσοδα της εταιρείας, αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το τεχνολογικό ενημερωτικό δελτίο Platformer την Τρίτη. Ωστόσο, το Twitter δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα του Reuters για σχόλιο και στις δύο αναφορές των μέσων ενημέρωσης.
Η αίσθηση είναι ότι οι διαφημιζόμενοι “τιμωρούν” με αυτόν τον τρόπο στον Έλον Μασκ, ο οποίος απέλυσε πρόσφατα χιλιάδες υπαλλήλους και χαλάρωσε τη λειτουργία επαλήθευσης επί πληρωμή, που είχε ως αποτέλεσμα απατεώνες να υποδύονται εταιρείες στο Twitter.
Την ίδια ώρα, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αντέστρεψε πρόσφατα την απαγόρευση πολιτικών διαφημίσεων και έλαβε την απόφαση να άρει την απαγόρευση για τις διαφημίσεις πολιτικού περιεχομένου που τέθηκε σε ισχύ το 2019, ευθυγραμμίζοντας την πολιτική περί διαφημίσεων, με αυτές της τηλεόρασης και λοιπών μέσων ενημέρωσης.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο, ο Έλον Μασκ είχε πει ότι η Apple έχει περικόψει τις διαφημίσεις της στο Twitter, υποδηλώνοντας ότι ο κατασκευαστής iPhone ακολουθεί τον δρόμο άλλων μεγάλων εταιρειών που επανεξετάζουν την σχέση τους με το κοινωνικό δίκτυο.
«Η Apple έχει σταματήσει ως επί το πλείστον να διαφημίζεται στο Twitter», είχε γράψει ο Μασκ στο Twitter. «Μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική;»
με πληροφορίες από Reuters