«Παρόλο που η παγκόσμια οικονομία εξακολουθεί να βρίσκεται υπό τη σκιά της COVID-19, η γενική εικόνα της αγοράς αεροπορικών μεταφορών βελτιώνεται. Σε πείσμα της αβεβαιότητας, η ανοδική τάση της παγκόσμιας αγοράς του κλάδου θα συνεχιστεί», δήλωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ένωσης Αερομεταφορέων της Κίνας Παν Γισίν (Pan Yixin) στο 4ο Φόρουμ Συνεργασίας στην Εφοδιαστική Αεροπορικών Μεταφορών της Δυτικής Κίνας που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.
Σύμφωνα με την «Έκθεση για την Ανάπτυξη της Εφοδιαστικής των Αερομεταφορών της Κίνας -2021» που δημοσιεύτηκε πριν λίγο καιρό, ο όγκος των αεροπορικών μεταφορών αγαθών και αεροπορικών ταχυδρομικών αποστολών έφτασε τους 7,318 εκατομμύρια τόνους, ανακάμπτοντας κατά 97,2% σε σύγκριση με το 2019, με τον ρυθμό ανάπτυξης του κλάδου να αποκτά πλέον θετικό πρόσημο και να αυξάνεται κατά 8,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Για το 2021 τα έσοδα των τριών μεγαλύτερων αεροπορικών εταιρειών της Κίνας από τις αερομεταφορές αντιστοιχούσαν στο 19.6% των συνολικών τους εσόδων, έχοντας σχεδόν διπλασιαστεί και υπερβαίνοντας με διαφορά το εύρος των κερδών για το 2019 (3.17% – 6.13%).
Σύμφωνα με τον Παν Γισίν, για το 2021 η εφοδιαστική των αεροπορικών μεταφορών παρουσιάζει τα εξής τέσσερα χαρακτηριστικά: Πρώτον, ο όγκος αερομεταφορών ανακάμπτει από το κατώτερο σημείο του με τα έσοδα να αυξάνονται σημαντικά. Δεύτερον, η μεταφορική ικανότητα επίσης αυξάνεται συνεχώς και υπάρχει πλέον συναίνεση στον κλάδο σχετικά με τη συνδυαστική μεταφορά ατόμων και αγαθών. Τρίτον, χρηματοδοτούνται συγχωνεύσεις και εξαγορές και αυξάνονται οι επενδύσεις κεφαλαίου. Τέλος, οι διαφορές μεταξύ των περιφερειών της χώρας γίνονται πλέον εμφανείς. Η ανάπτυξη των κεντρικών και δυτικών περιοχών να επιταχύνεται σημαντικά.
Η Τσαν Φεν (Zhan Fen), Ερευνητική Συνεργάτης της Ακαδημίας για την Επιστήμη και την Τεχνολογία της Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης ότι από την αρχή του τρέχοντος έτους ο όγκος των αεροπορικών μεταφορών αυξάνεται σταθερά. Υπολογίζεται ότι τον Οκτώβριο ο όγκος των αεροπορικών μεταφορών αγαθών και των αεροπορικών ταχυδρομικών αποστολών έφτασε τους 5,126 εκατομμύρια τόνους, ανακάμπτοντας κατά 83,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Οι μεταφορές αγαθών εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική πηγή κερδών για τις αεροπορικές εταιρείες. Από την πλευρά της προσφοράς υπάρχει επαρκής μεταφορική ικανότητα με τον συνολικό στόλο του κλάδου να φτάνει περίπου τα 200 αεροσκάφη.
Με την αναβάθμιση της καταναλωτικής και βιομηχανικής δομής της Κίνας, η ενίσχυση της εφοδιαστικής των αεροπορικών μεταφορών δεν αποτελεί μόνο μια βραχυπρόθεσμη και έκτακτη λύση αλλά και μια μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή ανάγκη.
«Η στρατηγική αξία της εφοδιαστικής των αεροπορικών μεταφορών στη διασφάλιση της σταθερότητας της αλυσίδας εφοδιασμού γίνεται όλο και πιο εμφανής», δήλωσε ο Αναπληρωτής Κοσμήτορας της Επαγγελματικής και Τεχνικής Σχολής Πολιτικής Αεροπορίας της Κουανγκτσόου Τσι Τσι (Qi Qi). Ο ίδιος τόνισε ότι η εφοδιαστική αεροπορικών μεταφορών της Κίνας θα εμμείνει στη δημιουργία ενός ανεξάρτητου, ελεγχόμενου και σύγχρονου κόμβου και δικτύου εφοδιαστικής, προωθώντας μια πιο ανταγωνιστική, επαγγελματική και ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών εφοδιαστικής-βιομηχανίας για τις αερομεταφορές. Εστιάζοντας στην ενίσχυση της ασφάλειας της εθνικής βιομηχανίας και ανταποκρινόμενη στα αιτήματα για βελτίωση της ανθεκτικότητας της εφοδιαστικής της αλυσίδας, η Κίνα θα συνεχίσει να βελτιώνει την ποιότητα των εφοδιαστικών υπηρεσιών στις αεροπορικές μεταφορές με στόχο την επίτευξη μιας ολοκληρωμένης, συντονισμένης, έξυπνης και πράσινης ανάπτυξης υψηλής ποιότητας.