Skip to main content

Έλον κερνά, Έλον πίνει: H Space X αγοράζει διαφήμιση στο Twitter

REUTERS/Mike Blake

Η SpaceX εταιρεία διαστημικών αποστολών του Έλον Μασκ έκλεισε ένα από τα μεγαλύτερα πακέτα διαφήμισης στο Twitter, την πλατφόρμα που αγόρασε πρόσφατα έναντι 44 δισ. δολαρίων ο ιδρυτής της και της οποίας είναι αυτή τη στιγμή CEO. Η διαφημιστική καμπάνια θα προμοτάρει την υπηρεσία δορυφορικού internet, Starlink, στο Twitter της Ισπανίας και της Αυστραλίας, σύμφωνα με εσωτερικά έγγραφα της πλατφόρμας που περιήλθαν στην κατοχή του CNBC.

Η καμπάνια ονομάζεται «takeover»: Όταν μία εταιρεία αγοράζει ένα από αυτά τα πακέτα, συνήθως δαπανά έως και 250.000 δολάρια για να βάλει το brand της στην κορυφή του timeline του Twitter για μία ολόκληρη ημέρα, όπως εξήγησαν στο CNBC ένας υφιστάμενος και ένας πρώην υπάλληλος του Twitter, οι οποίοι και ζήτησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους, αφού δεν είχαν λάβει έγκριση να μιλήσουν εκ μέρους της εταιρείας.

Οι χρήστες λοιπόν θα βλέπουν τα μηνύματα της Starlink για τις τρεις πρώτες φορές που ανοίγουν την εφαρμογή του Twitter κατά την ημέρα ή τις ημέρες που θα «τρέχει» η καμπάνια takeover σε Αυστραλία και Ισπανία.

Σημειώνεται ότι η SpaceX ποτέ στο παρελθόν δεν είχε αγοράσει μεγάλο διαφημιστικό πακέτο από το Twitter, σύμφωνα με τους δύο υπαλλήλους που μίλησαν στο αμερικανικό ειδησεογραφικό δίκτυο.

H Starlink και η Ουκρανία

Στην Ουκρανία, η Starlink έχει διαδραματίσει ουσαστικό ρόλο, αφού προσφέρει απολύτως αναγκαία συνδεσιμότητα στον στρατό και σε ορισμένους πολίτες της χώρας όσο οι Ρώσοι που εισέβαλαν στη χώρα τον περασμένο Φεβρουάριο σφυροκοπούν κρίσιμες υποδομές τηλεποικοινωνιών.

Η σχέση πάντως του Μασκ με το Κίεβο δεν είναι η καλύτερη δυνατή, ειδικά μετά το «ειρηνευτικό σχέδιο» που παρουσίασε. Αν και η SpaceX κάλυψε ένα μέρος του κόστους για την παροχή της υπηρεσίας στην Ουκρανία, στη συνέχεια ο Μασκ «γκρίνιαξε» για το πώς η δωρεά έπληξε τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας του.

Τι θα γίνει με την Tesla

O Έλον Μασκ είναι βεβαίως διευθύνων σύμβουλος και της Tesla. Έχει επανειλημμένα υπερηφανευτεί για τ πώς η ετιαρεία ηλεκτρικών οχημάτων δεν δαπανά τίποτα για παραδοσιακή διαφήμιση σε έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση και online ads. Μένει στο προσκήνιο χάρη στα όσα γράφονται σε ειδησεογραφικά μέσα, αλλά και δημιουργεί «θόρυβο» μέσα από blogs που έχουν δημιουργήσει fan της, όπως επίσης και μέσω ειδικών εκδηλώσεων για το κοινό, τους μετόχους και τα μέσα ενημέρωσης.

Μένει να φανεί λοιπόν εάν θα σπάσει την παράδοση και θα αγοράσει και αυτή διαφήμιση στο Twitter. Σημειώνεται ότι ο Chief Twit, όπως ο ίδιος ο Μασκ αποκαλεί εαυτόν, δέχεται πίεση να βρει διαφημιστικά έσοδα, καθώς μεγάλοι διαφημιζόμενοι, μεταξύ των οποίων ανταγωνιστικές αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν  παγώσει τα συμβόλαιά τους.

naftemporiki.gr