Επιστροφή στα «8»: Στα επίπεδα των 8 ευρώ, για πρώτη φορά μέσα στον Αύγουστο, έχει επανέλθει η μετοχή της Εθνικής, η οποία μετρά ένα ράλι άνω του +13% από τα χαμηλά της 5ης Αυγούστου (7,17 ευρώ). Η κεφαλαιοποίηση της τράπεζας υπολογίζεται πλέον σε 7,4 δισ. ευρώ, με την προσοχή όλων να στρέφεται πλέον στο επικείμενο placement για το 18% του δημοσίου.
Καθηλωμένη: Μία από τις μετοχές, οι οποίες συνέχισαν πτωτικά ακόμα και μετά τη «Μαύρη Δευτέρα» της 5ης Αυγούστου είναι κι αυτή του ΔΑΑ, η οποία έχει οπισθοχωρήσει κάτω των 7,4 ευρώ. Οι απώλειες από τα 8 ευρώ της 30ης Ιουλίου αγγίζουν το -8%, με τη χρηματιστηριακή αξία του αεροδρομίου να είναι καθηλωμένη στα 2,2 δισ. ευρώ.
Πτώση 13%: Αντιμέτωπη ξανά με τις αντιστάσεις των 11 ευρώ είναι η μετοχή της Autohellas, η οποία δυσκολεύεται αισθητά να ξεκολλήσει από τα χαμηλά του τελευταίου 1,5 έτους. Από τις αρχές του έτους, η εισηγμένη χάνει τουλάχιστον -13%, ενώ η απόσταση από τα ιστορικά υψηλά των 14 ευρώ ξεπερνά το -21%.
Ράλι 20%: Από τα χαμηλότερα επίπεδα του τελευταίου 9μήνου ανακάμπτει η μετοχή της Κέκροψ, η οποία φαίνεται να αφήνει πίσω το ναδίρ του 1,27 ευρώ, έχοντας σκαρφαλώσει άνω του 1,5 ευρώ. Το ράλι των τελευταίων οκτώ συνεδριάσεων ξεπερνά το +20%, σε μία από τις καλύτερες αποδόσεις σ’ όλο το ταμπλό. Μένει τώρα να δούμε αν αυτό οφείλεται και σε κάποια θετική εξέλιξη για τα ακίνητα της εταιρείας.
Χρηματιστήριο: Τα… μπες – βγες του MSCI την τελευταία 6ετία – Ο αριθμός ρεκόρ και τα χαμηλά του 2020
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)