Οι μετοχές των μεγάλων εφαρμογών γνωριμιών βρίσκονται φέτος σε έναν συνεχή κατήφορο, καθώς η Generation Z φαίνεται να χάνει τον αρχικό ενθουσιασμό της.
Πρόκειται άλλωστε για μία εξαιρετικά κορεσμένη αγορά, όπως επισημαίνει και σε πρόσφατη έκθεσή της η Morgan Stanley. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες του χώρου έγιναν αισθητές και με την πρόσφατη αιφνίδια παραίτηση της διευθύνουσας συμβούλου της Bumble, Γουίτνι Γουλφ Χερντ.
Πτώση 40% το τελευταίο έτος
Στον απόηχο της παραίτησης η μετοχή έκανε βουτιά 8%, ενώ καταγράφει απώλειες 41% τους τελευταίους 12 μήνες και 68% από το 2021 όταν και εισήχθη στο χρηματιστήριο. Ανάλογη είναι η εικόνα και για την Match Group – μητρική των εφαρμογών Tinder και Hinge, που έχει δει τη μετοχή της να υποχωρεί 40% το τελευταίο έτος.
Τον περασμένο Μάιο, ο Ταρίκ Σαουκάτ παραιτήθηκε από την προεδρία της Bumble, ενώ πέρυσι η Renate Nyborg, πρώτη γυναίκα διευθύνουσα σύμβουλος της Tinder, αποχώρησε μετά από μια σύντομη θητεία.
Δύσκολο το στοίχημα των συνδρομών
Οι εταιρείες έχουν στραφεί στη δημιουργία εσόδων μέσω συνδρομών, η τιμή των οποίων μπορεί να κυμαίνεται ανάλογα με τη δέσμευση του πελάτη.
Η Bumble είδε τις συνδρομές της να αυξάνονται ελαφρά το τρίτο τρίμηνο, ενώ η Match – παρά την άνοδο της Hinge- είχε συνολικά πτώση. Οι φοιτητές του κολεγίου και των μεταπτυχιακών προγραμμάτων γυρίζουν την πλάτη στις διαδικτυακές γνωριμίες, σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Axios/Generation Lab. Καθώς τα ραντεβού από κοντά κάνουν τη μεγάλη επιστροφή, νικώντας το φλερτ της οθόνης, η Wall Street χάνει το ενδιαφέρον της.