Skip to main content

Εμβληματικές επενδύσεις αλλάζουν τον τουριστικό χάρτη

Δημήτρης Χριστοδούλου/Ναυτεμπορική

Ολοκλήρωση των Β2Β επαφών στη World Travel Market 2024

Η Ελλαδα είναι μια ώριμη τουριστική αγορά που ωστόσο έχει πολλά περιθώρια ανάπτυξης, με εμβληματικές επενδύσεις ικανές να προσδώσουν νέα, ισχυρή, δυναμική στην οικονομία.

Η πορεία αυτή πάντως δεν είναι ένα μοναχικός δρόμος για να τον διαβεί μόνο ο ιδιωτικός τομέας. Χρειάζεται και την αρωγή του κράτους, των αυτοδιοικητικών αρχών και των τοπικών κοινωνιών προκειμένου να προχωρήσει.

Αυτά είναι τα μηνύματα που έρχονται από τον τουριστικό κλάδο κατά την δεύτερη ημέρα της World Travel Market 2024, που ουσιαστικά «κλείνει» τις εργασίες των Β2Β επαφών.

Το φαινόμενο της εμβληματικής επένδυσης από την TEMES στη Μεσσηνία, που χωρίς υπερβολή εκτίναξε την οικονομία του νομού και τις προοπτικές του, δεν θα είναι κάτι μοναδικό για την περιφέρεια Πελοπονήσου, καθώς μια σειρά άλλων τουριστικών επενδύσεων που αγγίζουν το ένα δισ. ευρώ στην Ερμιόνη έρχονται να αλλάξουν το τουριστικό τοπίο στην περιοχή, όπως δήλωσε στη «Ν» ο αντιπεριφερειαρχης για τον τουρισμό κ. Θανος Μιχαλόγκωνας.

Νέα στρατηγική, με όραμα και σχέδιο για την ανάπτυξη του τουρισμού παρουσίασαν στη «Ν» οι αντιπεριφερειαρχες Κεντρικής Ελλάδας –το σταυροδρόμι όπως το αποκάλεσε η κα Φανή Παπαθωμά-, ενώ την πίστη του για την τουριστική ανάπτυξη της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εξέφρασε ο αντιπεριφερειάρχης Παναγιώτης Αρχοντής τονίζοντας πως αυτή θα γίνει ώστε να αναδειχθούν και οι άλλες περιοχές της περιφέρειας που έχει για ναυαρχίδα την Θάσο.

Η Θεσσαλία έχει ετοιμάσει ένα νέο σχέδιο τουριστικής ανάτπυξης για να αναδείξει τον πλούτο της περιοχής, φυσικό, θεματικό και γαστρονομικό με τρόπο που θα αναδείξει την ανθρώπινη πτυχή, καθιστώντας το τουριστικό προιόν πιο ανθρώπινο, πιο οικείο. Στο ταξίδι αυτό θα ηγηθούν η αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Νατάσα Αδαμοπούλου και η σύμβουλος για θέματα τουρισμού Μάγια Τσόκλη.

Οι επενδύσεις είναι εδώ, αναβαθμίζουν το τουριστικό προιόν, όμως η πολιτεία θα πρεπει να συνδράμει πιο αποτελεσματικά, βελτιώνοντας τις υποδομές, δείχνοντας περισσότερη ευελιξια σε θέματα όπως η φορολογία, ή τα εργασιακά, τόνισε στη «Ν» ο Δημήτρης Τζιράκης, general manager Stella Resorts με δραστηριότητα σε Κρήτη και Σαντορίνη.

Η Aluma Resorts έρχεται στην Ελλάδα για να φέρει περισσότερο φως, όπως ακριβώς αντανακλά το φως το στάχι στα χωράφια. Αυτό άλλωστε σημαίνει και η λέξη Aluma. Η εταιρεία επενδύει μαζικά στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη εστιάζοντας στην high end αγορά προσφέροντας υπηρεσίες προσβάσιμες σε όλους.

Διαβάστε επίσης:

World Travel Market: Η Βρετανία κορυφαία τουριστική αγορά για την Ελλάδα και το 2025

Λονδίνο: Η Όλγα Κεφαλογιάννη εγκαινίασε τη διεθνή τουριστική έκθεση WTM – Τιμώμενη χώρα η Ελλάδα

World Travel Market: Η έκθεση-βαρόμετρο για τις τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας – Παρούσα για τρίτη χρονιά η «Ν»