Ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και μείωση των εκκρεμών αιτημάτων προς την εφορία επιφέρει η λειτουργία όλο και περισσότερων ψηφιακών εφαρμογών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνον τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής διακοπής εργασιών μιας επιχείρησης, ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής συνολικά 1450 σχετικές διαδικασίες. Πρόκειται για διαδικασίες, οι οποίες βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.
Λόγω της επιτάχυνσης της διεκπεραίωσης των εκκρεμών αιτημάτων, και της προώθησης μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των εκκρεμοτήτων προς τους πολίτες μειώνεται σημαντικά κάθε μέρα.
Εκτιμάται ότι, με τη θέση σε λειτουργία και άλλων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.