Απλοποίηση των διαδικασιών στα ελληνικά σύνορα, καλύτερες εγκαταστάσεις και πάρκινγκ για τους οδηγούς φορτηγών, όπως επίσης και να μην ζητούνται συνεχώς διπλά έγγραφα από τους οδηγούς ζήτησαν ο πρόεδρος του Οργανισμού Μεταφορών της περιοχής της Μαύρης Θάλασσας, Eduart Kasa και ο Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Οδικών Μεταφορών της Σερβίας, Αleksandar Spasic, από το βήμα της αποψινής εκδήλωσης της ΟΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών) στο πλαίσιο της Έκθεσης LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO στη ΔΕΘ, ανοίγοντας τον φάκελο «Συνδυασμένες Μεταφορές» και ανάπτυξη δικτύων.
«Η καρδιά της ελληνικής μεταφοράς χτυπάει στη Βόρεια Ελλάδα», τόνισε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης, σύμφωνα με τον οποίον επίσης η Θεσσαλονίκη μπορεί να αναδειχθεί υπό την προϋπόθεση της ολοκλήρωσης των υποδομών συνδυασμένων μεταφορών, στον πιο ανταγωνιστικό διαμετακομιστικό κόμβο στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Το θέμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης του ΟΛΘ και ευρύτερα η βελτίωση των σιδηροδρομικών συνδέσεων της χώρας – θέμα που αποτελεί συμβατική υποχρέωση της ελληνικής Κυβέρνησης από τη σύμβαση της ιδιωτικοποίησης της ΟΛΘ Α.Ε. – επισημάνθηκε κατ’ επανάληψη κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, διαφορετικά όπως επισήμανε χαρακτηριστικά ο Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ, Μανώλης Βλαχογιάννης, όλα θα μείνουν ένα όνειρο…
Η επέκταση και εμβάθυνση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ, εξάλλου, όπως τόνισε ο Υπεύθυνος Πωλήσεων και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της ΟΛΘ Α.Ε., Κωνσταντίνος Αγαΐτσης, θα αλλάξει τελείως την εικόνα των Logistics στη Θεσσαλονίκη, δίνοντας στη Θεσσαλονίκη τον ρόλο που της αξίζει.
«Στοχεύουμε σε αγορές της ευρύτερης αγοράς των Βαλκανίων και ΝΑ Ευρώπης. Θα εξάγουμε πιο γρήγορα αλλά και φθηνότερα», πρόσθεσε χαρακτηριστικά, ενώ η μετατροπή του πρώην Στρατοπέδου Γκόνου σε Logistics Center θα αποτελέσει “μαγνήτη” για τους επενδυτές, όπως τόνισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων ΣΕΒΕ, Σίμος Διαμαντίδης, ο οποίος γνωστοποίησε ότι εκτός από τη Σαουδική Αραβία που ενδιαφέρεται για το έργο και θέλει να γίνει η Ελλάδα είσοδος των εμπορευμάτων της προς την Ευρώπη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το ίδιο έργο η Αίγυπτος και η Ινδία.
Σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχει ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ, οι μελέτες του έργου προχωρούν και η δημοπράτησή του αναμένεται εντός του 2024, τελικά μάλλον στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.