Συνέντευξη στην εκπομπή «In Business» του Naftemporiki TV με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο, παραχώρησε o Νίκος Διαμαντόπουλος, γενικός διευθυντής της Marketing Greece.
«Η κυριότερη στροφή, που έχει γίνει στο κομμάτι της ζήτησης από τους ταξιδιώτες και στο οποίο πρέπει να προσαρμοστούν όλοι οι προορισμοί, όχι μόνο η Ελλάδα, η οποία έχει και ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε αυτό, είναι ότι οι επισκέπτες πλέον όταν επισκέπτονται έναν προορισμό, επιζητούν να συνδεθούν με τον προορισμό, να τον ανακαλύψουν εις βάθος, να μάθουν την Ιστορία και να έρθουν σε επαφή με τους ντόπιους, δεν θέλουν, δηλαδή, να είναι απλώς επισκέπτες-‘θεατές’, αλλά επισκέπτες και συμμέτοχοι στις εμπειρίες» επισήμανε στην τοποθέτησή του.
Ο κ. Διαμαντόπουλος πρόσθεσε ότι ο τουρισμός μετατρέπεται σε μια οικονομία εμπειριών, καθώς οι άνθρωποι θέλουν να ζήσουν εμπειρίες και ειδικά στη γενιά «gen Z» αυτή η σύνδεση και η επαφή θα δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους προορισμούς.
«Ευτυχώς στην Ελλάδα, επειδή έχουμε την ανθρώπινη επαφή και τη φιλοξενία στην κουλτούρα μας, θεωρούμε ότι έχουμε αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και είναι ένας από τους λόγους που η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει αυτό το πολύ καλό momentum, αυτή την ανάπτυξη», τόνισε ο κ. Διαμαντόπουλος.