«Η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα πρεπει να βλέπει τις τιμές των επώνυμων προϊόντων στα sites, να κάνει συνεχείς συγκρίσεις και αν βλέπει διαφορές να ζητά εξηγήσεις» ανέφερε μεταξύ άλλων, ο καθηγητής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Γιώργος Δουκίδης, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή «Rush Hour», μιλώντας για την ακρίβεια και τον τρόπο αντιμετώπισής της.
Επίσης σύμφωνα με τον καθηγητή, θα πρέπει να γίνεται έλεγχος στην εξέλιξη των τιμών στην εφοδιαστική αλυσίδα. «Εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα γιατί εμπλέκονται πάρα πολλοί ενδιάμεσοι, καθώς δεν έχουμε μεγάλες μονάδες του πρωτογενή τομέα οι οποίες να έρχονται σε κατευθείαν πρόσβαση με το τελικό σημείο πώλησης, αλλά έχουμε πολύ μικρές μονάδες».
Τέλος ο κ. Δουκίδης υποστήριξε πως «θα βοηθούσε η μείωση του ΦΠΑ, την οποία δεν την ανακοινώνεις, αιφνιδιάζεις. Η μείωσή του πρέπει να προκαλέσει σοκ και την επόμενη μέρα στο σημείο πώλησης, πλέον το προϊόν να έχει μείον 14%, μείον 20% στην τιμή του». «Θα ήταν καλό κάποια στιγμή να δούμε και αυτό το μέτρο, εάν βέβαια το πρόβλημα συνεχιστεί».
«Σε άλλες χώρες χρησιμοποιήθηκε σαν μέθοδος, αλλά εκεί οι έλεγχοι είναι έλεγχοι»