Μικρή κάμψη εμφανίζει το καταναλωτικό κλίμα, όπως προκύπτει την εξαμηνιαία έρευνα αγορά που πραγματοποιεί το ΣΕΛΠΤΕ.
Μιλώντας στην εκπομπή In Business του Naftemporiki TV με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο, ο πρόεδρος δ.σ. ΣΕΛΠΕ, Αντώνης Μακρής, δήλωσε ότι, όπως προκύπτει από την έρευνα, ένας στους δύο καταναλωτές θα μειώσει τις δαπάνες για αγορά προϊόντων το επόμενο εξάμηνο. Όπως τόνισε, οι λογαριασμοί και οι αγορές προϊόντων αποτελούν τις δυο μεγαλύτερες δαπάνες ως ποσοστό του μηνιαίου εισοδήματος τους.
Για το θέμα της ακρίβειας και των ελέγχων στην αγορά ο κ. Μακρής ανέφερε ότι «κατά τη γνώμη μου ο έλεγχος θα έπρεπε να ξεκινάει, όχι για τιμωρητικούς λόγους αλλά για να καταλάβουμε και να εστιάσουμε από που έρχεται η ακρίβεια. Γιατί κανείς δεν έχει δει την ανάλυση των ελέγχων από την εισαγωγή των πρώτων υλών, στα εισαγόμενα. Άρα εκεί πρέπει να εστιαστούν οι έλεγχοι, στο πώς διακινούνται τα προϊόντα στην μεταγενέστερη σκάλα, έλεγχοι σε αυτούς που παρασκευάζουν προϊόντα από αυτά, δηλαδή μεταποιητικές επιχειρήσεις που με πολύ αυξημένα κέρδη, αλλά όλοι έρχονται και εστιάζουν στην τελική εικόνα, γιατί δεν ασχολούνται με τα πρωθύστερα»;
«Υπάρχει ένας αναβρασμός και μια πίεση και από τις δύο πλευρές για να μπορεί το προϊόν να είναι τέτοιο που να μπορεί ο καταναλωτής να το αγοράσει» ανέφερε.