«Άλμα» καταγράφηκε στις λιανικές πωλήσεις της εγχώριας αγοράς ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ αντίθετα οι εξαγωγές της αλυσίδας σημείωσαν κάμψη.
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Έτοιμου Ενδύματος (ΣΕΠΕΕ) το α΄ τρίμηνο οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 28,1% και ανήλθαν σε 642 εκατ. ευρώ, από 501 εκατ. ευρώ το 2022.
Στον αντίποδα, αρνητικό ήταν και το ξεκίνημα των εξαγωγών με μείωση κατά 7,8%. Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τρίμηνο του 2023 ανήλθε σε 588 εκατ. ευρώ έναντι 638 εκατ. το 2022. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 11%, της κλωστοϋφαντουργίας 7,6%, και του βαμβακιού 3,3%.
Πτωτικά κινήθηκαν και οι εισαγωγές, καταγράφοντας μείωση σε ποσοστό 4,3%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης -κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε 874 εκατ. ευρώ το 2023 έναντι 913 εκατ. ευρώ του πρώτου τριμήνου του 2022. Η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 13,3%.