Περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες έκαναν οι καταναλωτές στα online σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του έτους, περιορίζοντας ωστόσο τα προϊόντα που βάζουν στο καλάθι και με τη μέση αξία του κάθε προϊόντος να καταγράφει το ίδιο διάστημα άνοδο 10%.
Σύμφωνα με το τριμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2023, ο τζίρος των online σούπερ κινήθηκε ανοδικά, καταγράφοντας άνοδο 10% και άγγιξε τα 76 εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (χωρίς να περιλαμβάνονται όλοι οι παίκτες της αγοράς).
Την ίδια περίοδο οι παραγγελίες κατέγραψαν άνοδο 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, και τη μέση αξία του κάθε προϊόντος να αυξάνεται κατά 10%.
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών ήταν: +33% σε προϊόντα για κατοικίδια, +19% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +11% σε είδη αρτοποιίας, +10% σε βρεφικά είδη, +8% σε φρέσκα τρόφιμα, +8% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +6% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 8%.
Η Δευτέρα πιο δημοφιλής μέρα για οnline ψώνια
Η Δευτέρα παραμένει η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται πλέον και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%
Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group κάνει και ειδική αναφορά στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, αφού ήταν η κατηγορία με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αξιακή ανάπτυξη για το 2022, με την αύξηση των σχετικών προϊόντων να ανέρχεται στο 8%. Αντίστοιχα, η τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα καλάθια των καταναλωτών κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
naftemporiki.gr