Σημαντική αύξηση κατέγραψαν οι λιανικές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά της ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο δίμηνο του έτους, ενώ αντίθετα οι εξαγωγές της αλυσίδας μειώθηκαν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Έτοιμου Ενδύματος Ελλάδος, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν άλμα 28,7% και σκαρφάλωσαν στα 305 εκατ. ευρώ το πρώτο δίμηνο του 2023, από 237 εκατ. ευρώ το 2022.
Στον αντίποδα, αρνητικό ήταν και το ξεκίνημα των εξαγωγών με μείωση κατά 9,9%. Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το α’ δίμηνο του 2023 διαμορφώθηκε στα 381 εκατ. ευρώ έναντι 423 εκατ. το 2022. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 9%, της κλωστοϋφαντουργίας 6%, και του βαμβακιού 13,5%.
Πτωτικά κινήθηκαν και οι εισαγωγές σε ποσοστό 3,8%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης -κλωστοϋφαντουργία διαμορφώθηκαν σε αξία σε 562 εκατ. ευρώ το 2023 έναντι 584 εκατ. ευρώ του πρώτου διμήνου του 2022. Η αύξηση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 13%.