Από τον Μάιο του 2015 είχε αδειοδοτηθεί με τον Ν. 4146/13 το υδατοδρόμιο Πάτρας, κατόπιν συνεργασίας του Οργανισμού Λιμένος Πατρών Α.Ε. με την ανάδοχο εταιρεία Ελληνικά Υδατοδρόμια. Σήμερα, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας, πραγματοποιήθηκε επιθεώρηση από την αρμόδια Επιτροπή Υδατοδρομίων ώστε να επικαιροποιηθεί η άδεια, με βάση τον ισχύοντα Ν. 4663/20. Συγκεκριμένα, την Τετάρτη επισκέφθηκε και επιθεώρησε τις εγκαταστάσεις του Υδατοδρομίου Πατρών η Επιτροπή Υδατοδρομίων, μέλη της οποίας είναι στελέχη της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, του Λιμεναρχείου, της Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος.
Επίσης, κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας που διενήργησε ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών Α.Ε., έχει επιλεγεί ως φορέας λειτουργίας του Υδατοδρομίου Πάτρας η μικτή εταιρεία «Υδατοδρόμιο λιμένος Πατρών ΙΚΕ», στην οποία πλειοψηφών εταίρος είναι η «Ελληνικά Υδατοδρόμια».
Η εταιρεία Grecian Air Seaplanes, που βρίσκεται σε διαδικασία απόκτησης Πιστοποιητικού Κοινοτικού Αερομεταφορέα (AOC) για πτήσεις υδροπλάνων, έχει συμπεριλάβει την Πάτρα στο δίκτυο προορισμών που θα εξυπηρετεί, προγραμματίζοντας να τη συνδέει με τα νησιά του Ιονίου, με παράκτιες περιοχές της Πελοποννήσου, με νησιά του Αργοσαρωνικού και άλλα νησιά όπου θα δημιουργηθούν υδατοδρόμια.
Ενδεικτικά οι χρόνοι πτήσεων με Υδροπλάνο από το Υδατοδρόμιο της Πάτρας θα είναι:
Προς την Αθήνα 45 λεπτά
Προς την Κέρκυρα 55 λεπτά
Προς τις Σπέτσες 42 λεπτά
Προς την Πύλο 38 λεπτά
Προς την Κεφαλονιά 28 λεπτά
Με αφορμή την επιθεώρηση του Υδατοδρομίου Πατρών, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ ΑΕ, Παναγιώτης Τσώνης, σημείωσε πως «το τελικό στάδιο ώστε το υδατοδρόμιο της Πάτρας να είναι πλήρως αδειοδοτήμενο, το πρώτο πανελλαδικώς, είναι γεγονός. Έχουμε εργαστεί πολύ για αυτή τη θετική πορεία του έργου και σε συνεργασία με το μετοχικό σχήμα ευελπιστούμε ότι ο ερχομός των υδροπλάνων ξανά στην πόλη μας θα μεγιστοποιήσει το brand name της, προσελκύοντας Έλληνες και ξένους τουρίστες να επισκεφθούν την Πάτρα, αλλά και τη Δυτική Ελλάδα γενικότερα».
Με τη σειρά του, ο πρόεδρος της εταιρείας «Ελληνικά Υδατοδρόμια», Τάσος Γκόβας, υπογράμμισε πως «η Πάτρα με την επικαιροποίηση της αδειοδότησης του υδατοδρομίου αποκτά μια πρωτοποριακή πύλη εισόδου στο λιμάνι της. Το υδατοδρόμιο Πάτρας, ως το κεντρικό υδατοδρόμιο της Δυτικής Ελλάδας, θα αποτελέσει τον “οδηγό” για να δημιουργηθεί ένα εκτενές δίκτυο υδατοδρομίων στις υπόλοιπες παράκτιες περιοχές της Πελοποννήσου, γεγονός που θα επιτρέψει τη γρήγορη, ασφαλή και ευέλικτη μετακίνηση κατοίκων και τουριστών με πτήσεις υδροπλάνων».