Skip to main content

Υπαλλήλους υποδοχής αποκτά ο ΕΦΚΑ – Προσλήψεις ανακοίνωσε ο Χατζηδάκης

ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ / INTIME NEWS

Πάντως, το γεγονός ότι οι προσλήψεις ανακοινώθηκαν από τον ίδιο τον υπουργό Εργασίας, Κωστή Χατζηδάκη, ενώ βρισκόμαστε σε εν δυνάμει προεκλογική περίοδο, γεννά εύλογους συνειρμούς.

Τον θεσμό του Υπαλλήλου Υποδοχής και του Υπαλλήλου Ροής, αποφάσισε να επεκτείνει ο ΕΦΚΑ. Έτσι, μέσα σε λίγες μέρες θα πραγματοποιηθούν 126 προσλήψεις έτσι ώστε το εν λόγω μέτρο να καλυφθούν πανελλαδικά 55 υποκαταστήματα του Φορέα. Ήδη ο νέος θεσμός εφαρμόζεται σε 27 υποκαταστήματα σε Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη, στα οποία απασχολούνται 62 άτομα.

Αρχικά, έως τις αρχές Μαρτίου, προγραμματίζεται να προσληφθούν ακόμα 51 υπάλληλοι ροής και υποδοχής σε 23 υποκαταστήματα. Ακολούθως, οι προσλήψεις πρόκειται να ανέλθουν στις 126, με τη διαδικασία να έχει και συνέχεια.

Οι προσλήψεις πρόκειται να πραγματοποιηθούν μέσω του προγράμματος απασχόλησης μακροχρόνια ανέργων 55-67 ετών της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ – τ. ΟΑΕΔ), ωφελούμενοι του οποίου είναι μακροχρόνια άνεργοι, δηλαδή εγγεγραμμένοι στα Μητρώα της ΔΥΠΑ για τουλάχιστον 12 μήνες.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το γεγονός ότι οι προσλήψεις ανακοινώθηκαν από τον ίδιο τον υπουργό Εργασίας, Κωστή Χατζηδάκη, ενώ βρισκόμαστε σε εν δυνάμει προεκλογική περίοδο, γεννά εύλογους συνειρμούς.

Ο κ. Χατζηδάκης επισκέφθηκε το υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Νέα Φιλαδέλφεια, θέλοντας να δηλώσει την έμπρακτη στήριξή του στο νέο εγχείρημα του Φορέα, ενώ προέβη και σε ανάλογη ανάρτηση στα social media. Δεν παρέλειψε φυσικά, να επαναλάβει στην τοποθέτησή του ότι ο ΕΦΚΑ ήταν η πιο προβληματική υπηρεσία του Δημοσίου…

Ο υπάλληλος υποδοχής, θα έχει την υποχρέωση, σε περίπτωση που ο ασφαλισμένος ή ο συνταξιούχος  δεν έχει κλείσει ηλεκτρονικό ραντεβού και βρίσκεται στην είσοδο του υποκαταστήματος του ΕΦΚΑ, να του κλείσει ραντεβού. Σε κάποιες περιπτώσεις να τον βοηθήσει να εξυπηρετηθεί επί τόπου, ιδίως αν πρόκειται για άτομα ευπαθών ομάδων (ΑμεΑ, έγκυες, ηλικιωμένοι κλπ.).

Οι υπάλληλοι καθοδηγούν τους ασφαλισμένους που προσέρχονται στο υποκατάστημα αναφορικά με το ποιο τμήμα ακριβώς πρέπει να επισκεφθούν. Επίσης ενημερώνουν και  «εκπαιδεύουν» τους πολίτες για τις παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του φορέα (που διευρύνονται συνεχώς) και για τη διαδικασία καθορισμού ραντεβού μέσω της σχετικής πλατφόρμας.

Παράλληλα, προβλέπεται σε κάθε υποκατάστημα του ΕΦΚΑ η τοποθέτηση υπαλλήλου ροής που έχει ως βασική αποστολή να βοηθά και να κατευθύνει τους ασφαλισμένους στο αρμόδιο κάθε φορά τμήμα για την διεκπεραίωση της υπόθεσής τους και να τους ενημερώνει για τα απαιτούμενα για κάθε υπηρεσία δικαιολογητικά και να συνδράμει στον έλεγχο της πληρότητάς τους. Στόχος είναι να δοθεί τέλος στο φαινόμενο των άσκοπων μετακινήσεων και της αναμονής σε διάφορες υπηρεσίες του ΕΦΚΑ εντός του υποκαταστήματος.