Skip to main content

Άδ. Γεωργιάδης: Σοβαρές μειώσεις τιμών στο «Καλάθι» αυτή την εβδομάδα

«Όλες οι αλυσίδες έχουν καλάθι μικρότερης αξίας αυτή την εβδομάδα, δηλαδή μείωση τιμών», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα που εφαρμόζεται το «Καλάθι του Νοικοκυριού» και έχουμε σοβαρές μειώσεις τιμών σε 246 προϊόντα, σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα», ανέφερε σε συνέντευξή του ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

Μιλώντας στο Open, συμπλήρωσε ότι σε 650 προϊόντα, «παρατηρήθηκαν ακριβώς οι ίδιες τιμές σε σχέση με την περασμένη εβδομάδα και ελάχιστες αυξήσεις, μετρημένες στα δάχτυλα των δύο χεριών».

«Το καλάθι το λοιδόρησε πάρα πολύς κόσμος και ακόμα πολύς κόσμος το αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό, παρόλο που τα στοιχεία του ΙΝΚΑ ήταν πολύ ενθαρρυντικά. Είμαι πολύ περήφανος, τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα έχουμε σε 246 προϊόντα μειώσεις τιμών σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα – και σοβαρές μειώσεις- σε 650 προϊόντα ακριβώς τις ίδιες τιμές σε σχέση με την περασμένη εβδομάδα και ελάχιστες αυξήσεις, μετρημένες στα δάχτυλα των δύο χεριών.

Το κυριότερο, στο σύνολο της αξίας του καλαθιού, όλες οι αλυσίδες έχουν καλάθι μικρότερης αξίας αυτή την εβδομάδα, δηλαδή μείωση τιμών. Αυτό συμβαίνει για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα. Άρα, το καλάθι, το οποίο κάποιοι το χαρακτήρισαν ως ένα επικοινωνιακό σόου Γεωργιάδη, όπως έδειξε και η έρευνα του ΙΝΚΑ γλιτώνει 12% την εβδομάδα σε όποιον επιλέγει να αγοράσει προϊόντα από το καλάθι, 4 στους 10 καταναλωτές έχουν ήδη αγοράσει προϊόντα από το καλάθι. Είναι αστείο που λένε “μα οι 6 στους 10 δεν έχουν αγοράσει”. Μα οι 4 στους 10 είναι τεράστιο νούμερο καταναλωτών», είπε χαρακτηριστικά.

«Στον δείκτη αυτή την εβδομάδα, έχουμε κάνει δύο καινοτομίες. Πρώτον, έχουμε σταθμίσει τις ποσότητες, ώστε να είναι πιο δίκαιες μεταξύ των καλαθιών, δηλαδή πόσο βάρος έχουν τα προϊόντα της κάθε αλυσίδας. Δεύτερον, έχουμε βάλει κι έναν αλγόριθμο που δίνει κάποιους πόντους στο καλάθι που έχει επώνυμα προϊόντα, σε σχέση με private label. Άρα, ενθαρρύνουμε και τις αλυσίδες να μην βάζουν μόνο ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα αλλά να βάζουν και επώνυμα. Με αυτές τις δύο αλλαγές πιστεύω ότι θα είναι πιο δίκαιη η απεικόνιση του καλαθιού», πρόσθεσε ο κ. Γεωργιάδης.