Ανοίγει όπως φαίνεται με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας ο δρόμος προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός της κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο δημόσιο διαγωνισμό για έργα υποδομών, που βρίσκεται σε εξέλιξη στη χώρα, συνολικού προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ.
Οι προσφυγές που απορρίφθηκαν ήταν: Του ομίλου Μυτιληναίου ο οποίος αρχικά είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για το έργο, αλλά η Αττικό Μετρό έκρινε ότι δεν έχει την αναγκαία εμπειρία. Του ιδίου ομίλου κατά των υπολοίπων συμμετεχόντων με την αιτιολογία ότι έχουν μπει στη διαδικασία της διευθέτησης με την Επιτροπή Ανταγωνισμού για το καρτέλ στις κατασκευές. Της ΓΕΚ Τέρνα η οποία επίσης είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για το έργο, προσήλθε και στην κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών, αλλά σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, ο φάκελός της δεν ήταν πλήρης και δεν πέρασε στην επόμενη φάση. Η ΓΕΚ Τέρνα έχει στραφεί εναντίον των δύο κοινοπραξιών που συνεχίζουν στη διαδικασία για τεχνικά ζητήματα.
Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο διεκδικούν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και Άβαξ-Ghella-Alstom και με το άνοιγμα των τεχνικών προσφορών ενώπιον των δύο κοινοπραξιών θα ακολουθήσουν τυχόν ενστάσεις τους και στη συνέχεια αφού εκδικαστούν θα προχωρήσει το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών.
Η απόφαση του ΣτΕ αναμένεται να καθαρογραφεί το αμέσως επόμενο διάστημα.
naftemporiki.gr