Στο τρέχον επενδυτικό πρόγραμμα της Fraport, στα περιφερειακά αεροδρόμια με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2021 αναφέρθηκε ο Αλεξάντερ Τσίνελ, διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, κατά την ομιλία του στο Athens Investment Forum.
Ωστόσο, όπως τόνισε αυτές οι επενδύσεις -για τις οποίες ο δρόμος δεν είναι εύκολος αφού απαιτούνται εκατοντάδες αδειοδοτήσεις- θα πρέπει να συνοδεύονται και από αντίστοιχες επενδύσεις στις λοιπές υποδομές, όπως το οδικό δίκτυο, τη διαχείριση απορριμμάτων στους προορισμούς κ.τ.λ.
«Ο ιδιωτικός τομέας, είτε πρόκειται για τα αεροδρόμια είτε για άλλους επενδυτές από τον τουριστικό κλάδο τοποθετούν κεφάλαια στους προορισμούς, λείπουν όμως βασικές υποδομές από το δημόσιο τομέα, είτε πρόκειται για δρόμους, είτε για διαχείριση απορριμμάτων κ.α.», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, επεσήμανε ότι αυτή την στιγμή, η εταιρεία βρίσκεται στα 2/3 του επενδυτικού της προγράμματος, που περιλαμβάνει 415 εκατ. ευρώ έως το 2021, επισημαίνοντας παράλληλα ότι οι θέσεις εργασίας στην εταιρεία αυξήθηκαν κατά 32% φθάνοντας τις 700 συνολικά, ενώ έμμεσα ο όμιλος στηρίζει 14.000 θέσεις εργασίας.
«Σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια θα έχουμε ολοκληρωτικά νέες υποδομές σε όλη την Ελλάδα», τόνισε ο κ. Τσίνελ, αφού ήδη μεγάλο κομμάτι των εργασιών σε βασικές υποδομές και ανακαινίσεις αερολιμένων έχουν ήδη ολοκληρωθεί, ενώ σε αεροδρόμια πολύ βασικών τουριστικών προορισμών όπως για παράδειγμα η Μύκονος και η Σαντορίνη η πρόοδος των εργασιών είναι στο 55% και 35% αντίστοιχα με ορίζοντα παράδοσης το 2021.
Στο ερώτημα πόσο δύσκολο ήταν να προχωρήσει ο όμιλος στην απόφασή του να επενδύσει στην Ελλάδα ανέφερε ότι παρά τις γενικότερες δύσκολες συνθήκες κατά τη διάρκεια της κρίσης, η Fraport πίστεψε από νωρίς -ήδη από το 2015- κι εξακολουθεί να πιστεύει «στο success story που θα είχε κι εξακολουθεί να έχει ο τουρισμός στην Ελλάδα. Επιπλέον, ανέκαθεν είχαμε μακροπρόθεσμο ορίζοντα στις επενδύσεις μας και οι επενδύσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια εξυπηρετούν ακριβώς αυτόν τον σκοπό».