Αύξηση μόλις 1% σημείωσαν οι πωλήσεις της σουηδικής αλυσίδας καταστημάτων ένδυσης Hennes & Mauritz, σε τοπικά νομίσματα, τον Αύγουστο, καθώς οι αγορές των καταναλωτών επηρεάστηκαν αρνητικά από τον ασυνήθιστα ζεστό καιρό σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές.
Πρόκειται για τις χαμηλότερες επιδόσεις της εταιρείας από τον Μάρτιο του 2013, όταν οι πωλήσεις είχαν μειωθεί κατά 4%.
Στο τρίτο τρίμηνο χρήσης – από την 1η Ιουνίου έως την 31η Αυγούστου – οι πωλήσεις, εξαιρουμένου του ΦΠΑ, αυξήθηκαν κατά 19% στις 46,02 δισ. σουηδικές κορόνες (5,57 δισ. δολ.) από 38,81 δισ. κορόνες την περσινή χρονιά.
Συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 18% στις 53,42 δισ. σουηδικές κορόνες. Σε τοπικά νομίσματα και συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11%.