Από την έντυπη έκδοση
Η ηλεκτροκίνηση των ταξί στη Θεσσαλονίκη αποτελεί αντικείμενο της συνεργασίας του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ (Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών) και της TAXIWAY, της μεγαλύτερης επιχείρησης ραδιοταξί της Θεσσαλονίκης, με περισσότερα από 1.000 οχήματα. Πρόθεση είναι η ενσωμάτωση της ηλεκτροκίνησης στα ραδιοταξί της εταιρείας άμεσα, έτσι ώστε εντός του 2019 τα πρώτα ηλεκτροκίνητα ταξί να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης. Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, είναι θετικός στις νομοθετικές αλλαγές για να επιτραπεί η κυκλοφορία ηλεκτρικών οχημάτων ως ταξί στην Ελλάδα.
Πρόθεση των επαγγελματιών, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλαδικής Ένωσης Ταξί, Αθανάσιο Μαυρίδη, είναι να ξεκινήσει το πρόγραμμα με περίπου 100 ταξί αρχικά στην Κεντρική Μακεδονία, καθώς ο στόλος των ταξί δεν έχει ανανεωθεί από τους Ολυμπιακούς του 2004.
Ήδη ο ΔΕΔΔΗΕ έχει αναθέσει στο ΙΜΕΤ την υπηρεσία τεχνικού συμβούλου για την ποσοτικοποίηση των απαιτούμενων ταχυφορτιστών κατά μήκος των εθνικών αξόνων και απλών φορτιστών στις αστικές περιοχές της Ελλάδας.
Η πρώτη αυτή σειρά ταχυφορτιστών αναμένεται να εγκατασταθεί με κρατικά κονδύλια. Στη μελέτη αυτή θα επιδιωχθεί να συμπεριληφθεί και η δυνατότητα εγκατάστασης σταθμών φόρτισης για ταξί, σε νευραλγικά σημεία, στις εισόδους των πόλεων, σε σταθμούς συγκέντρωσης ταξί και αλλού. Η μελέτη παραδίδεται στα μέσα του Οκτωβρίου και αναμένεται στη συνέχεια να ακολουθήσουν η συγκεκριμένη χωροθέτηση και οι ενέργειες εγκατάστασης των φορτιστών.