Tης Τέτης Ηγουμενίδη
Σε λειτουργία τον Μάρτιο του 2017 θα τεθούν η Ιόνια Οδός και η Κεντρική Οδός, όπως είπε πριν λίγη ώρα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ Τέρνα, Γιώργος Περιστέρης.
Σύμφωνα με την τελευταία συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ του δημοσίου και των παραχωρισιούχων – κατασκευαστών για τους προαναφερόμενους αυτοκινητοδρόμους, οι αποζημιώσεις διαμορφώθηκαν σε 210 εκατ. ευρώ για τους κατασκευαστές (Ιόνια Οδός 150 εκατ. ευρώ και Κεντρική Οδός 60 εκατ. ευρώ) και σε 31,5 εκατ. ευρώ για την εταιρεία παραχώρησης.
Τα ποσά αυτά θα καταβληθούν από το δημόσιο, αφενός ως αποζημίωση για τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις και για το πρόσθετο κόστος που συνεπάγεται η μη συνεπής στάση του δημοσίου, αφετέρου για να διατεθούν για την επίσπευση της κατασκευής (διπλές βάρδιες κ.λ.π.), προκειμένου τα έργα να ολοκληρωθούν έως τον Μάρτιο του 2017 και να μην υπάρξει πρόβλημα στις πληρωμές του ΕΣΠΑ.
Σημειώνεται ότι ο διαιτητής που είχε οριστεί, είχε υπολογίσει τις αποζημιώσεις διπλάσιες από αυτές που τελικά αποφασίστηκαν από το αρμόδιο κυβερνητικό συμβούλιο.
Ο κ. Περιστέρης μιλώντας στους μετόχους, είπε ότι η Τέρνα ήταν ίσως η μοναδική εταιρεία που δεν διέκοψε ούτε μείωσε τους ρυθμούς κατασκευής των μεγάλων οδικών έργων, κατά το δύσκολο 2015, ενώ υπογράμμισε ότι «εξάντλησε την πιστοληπτική της ικανότητα και συγχρόνως στήριξε το ελληνικό τραπεζικό σύστημα», καθώς δεν διοχέτευσε χρήματα στο εξωτερικό, παρά το γεγονός ότι φαινόταν ότι θα επιβληθούν έλεγχοι κεφαλαίων.