Από την έντυπη έκδοση
Tου Φάνη Ζώη
[email protected]
Σε μια από τις βασικές υποδομές της χώρας αρχίζει να μετατρέπεται ο σιδηρόδρομος ο οποίος επί δεκαετίες απαξιώθηκε. Οι εμπορευματικές μεταφορές και οι επιβατικές είναι το μέλλον των μεταφορών, το μέσο για να γίνει η χώρα μας κέντρο όχι μόνο συνδυασμένων μεταφορών, αλλά εμπορικό και παραγωγικό. Ο ρόλος του ΟΣΕ είναι πλέον αναβαθμισμένος και σε αυτό το πλαίσιο, ως διαχειριστής υποδομής, έχει την υποχρέωση για συνεχή αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των υποδομών του δικτύου.
Η «Ν» με αφορμή την απελευθέρωση της δραστηριότητας σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων στην Ελλάδα, αφού πλέον μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο δίκτυο από την περασμένη εβδομάδα δραστηριοποιείται και η Rail Cargo Logistics Goldair, παρουσιάζει τα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα σχέδια του ΟΣΕ, η ολοκλήρωση των οποίων θα επιτρέψει την είσοδο και στις άλλες 3 εταιρείες (PEARL, Makios, Grup Feroviar Roman S.A.) που βρίσκονται σε αναμονή.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»