Στον Βασίλη Κωστούλα
[email protected]
«Οι οδηγοί ταξί δεν είναι ανταγωνιστές αλλά συνεργάτες μας», τονίζει σε συνέντευξη στη «Ν» ο γενικός διευθυντής της Uber στην Ελλάδα Μανόλης Μανασσάκης, καλώντας τους εμπλεκόμενους φορείς να κάτσουν όλοι μαζί στο τραπέζι.
«Δεν είναι απλώς ότι χωρούν όλοι όσοι δραστηριοποιούνται ήδη στον κλάδο. Θα χρειαστεί αντιθέτως πολλαπλάσιος αριθμός αυτοκινητιστών για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες» αναφέρει χαρακτηριστικά, επικαλούμενος τη δυνητική αύξηση της δραστηριότητας από τη μείωση των τιμών. Στο πλαίσιο αυτό, σημειώνει ότι σήμερα στις ΗΠΑ το 10% των ανθρώπων της ηλικίας του, δηλαδή μεταξύ 25 και 35 ετών, που είναι χρήστες της Uber, είτε δεν αγοράζουν, είτε πωλούν το αυτοκίνητό τους. Πληρώνουν φόρους η Uber και οι οδηγοί της; «Απολύτως κάθε διαδρομή η οποία λαμβάνει χώρα στην εφαρμογή μας καταγράφεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, χωρίς να μεσολαβεί ανθρώπινο χέρι. Τις υπηρεσίες προσφέρουν ελληνικές αδειοδοτημένες επιχειρήσεις οι οποίες πληρώνουν όλους τους φόρους, στην Ελλάδα. Πλατφόρμες όπως η Uber δεν είναι μέρος του προβλήματος αλλά της λύσης στη φοροδιαφυγή».
Οι «δικαιολογημένες αντιδράσεις» των συνδικάτων ταξί και η «απολύτως ασφαλής» μετακίνηση με την εφαρμογή της Uber. Η υπόθεση της εταιρείας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και ο αντίκτυπος στην Ελλάδα.
Κάμερα, μοντάζ: Βάνιας Σταυρακάκης