Από την έντυπη έκδοση
Tου Φάνη Ζώη
[email protected]
Στα 3,7 δισ. ευρώ ανέρχεται το κόστος της σιδηροδρομικής σύνδεσης 6 λιμανιών σε Ελλάδα και Βουλγαρία, γνωστότερο ως Sea2Sea, με τα περισσότερα έργα να εντοπίζονται στο ελληνικό τμήμα, όπου θα έχουμε μία νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή από τη Θεσσαλονίκη έως την Ξάνθη.
Η ένταξη του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξανδρούπολης – Μπουργκάς – Βάρνα – Ρούσε επιβεβαιώθηκε σε όλες τις συναντήσεις στις «Ημέρες Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών» που ολοκληρώθηκε την Παρασκευή στη Λιουμπλιάνα, με τη συμμετοχή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας (με θετικό αποτέλεσμα), ενώ κλείδωσε και η ίδρυση της διακρατικής εταιρείας. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, το επόμενο διάστημα το έργο αναμένεται να παρουσιαστεί στην επίτροπο Μεταφορών Violeta Bulc και να ξεκινήσει η μακρά διαδικασία υλοποίησής του.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»