Μείωση 19,4% σημειώθηκε στο βάρος των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το γ’ τρίμηνο πέρυσι σε σχέση με το γ’ τρίμηνο του 2019. Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 86.310,0 χιλιάδες τόνους έναντι 107.055,8 χιλ. τόνων το γ’ τρίμηνο του 2019. Παράλληλα, τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 6.166.594,4 χιλ. το γ’ τρίμηνο του 2020, σημειώνοντας μείωση 0,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019 οπότε είχαν ανέλθει σε 6.210.169,6 χιλ.
Σύμφωνα επίσης με την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές:
*Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων, παρατηρήθηκε μικρή αύξηση μόνο στην κατηγορία «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας», ενώ από την άποψη των τονοχιλιομέτρων η σημαντικότερη αύξηση παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Υγρά χύμα». Η σημαντικότερη μείωση τόσο από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων όσο και από την άποψη των τονοχιλιομέτρων παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Κινητές αυτοκινούμενες μονάδες».
*Κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, ποσοστό 54,2% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 3,1%. Η μεγαλύτερη αύξηση των φορτώσεων παρουσιάστηκε στην Αττική κατά 7,2%, ενώ η μεγαλύτερη μείωση παρουσιάστηκε στις Νήσους Αιγαίου & Κρήτης κατά 48,6%.
*Κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 53,8%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 3,4%. Η μεγαλύτερη αύξηση των εκφορτώσεων παρουσιάστηκε στην Αττική κατά 4,8%, ενώ η μεγαλύτερη μείωση παρουσιάστηκε στην Κεντρική Ελλάδα κατά 48,1%.