Σε μία προσπάθεια να ενισχύσει την παρουσία της στον χώρο της διαδικτυακής διαφήμισης και των ψηφιακών δεξιοτήτων, αλλά και να επεκταθεί στις ΗΠΑ, η Publicis συμφώνησε να εξαγοράσει την Epsilon, μονάδα της Alliance Data Systems, έναντι του ποσού των 4,4 δισ. δολαρίων.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της γαλλικής διαφημιστικής εταιρείας και η ανακοίνωση της συμφωνίας έρχεται δύο εβδομάδες μετά την επιβεβαίωση των σχετικών διαπραγματεύσεων μεταξύ των δύο πλευρών.
Η ιδιοκτήτρια των διαφημιστικών πρακτορείων Saatchi & Saatchi και Leo Burnet Worldwide θέλει να εστιάσει περισσότερο στα data analytics, καθώς οι πωλήσεις από τις παραδοσιακές διαφημίσεις βρίσκονται σε πτώση. Οι μεγάλοι όμιλοι καταναλωτικών αγαθών βασίζονται ολοένα και λιγότερο σε τηλεοπτικές διαφημίσεις και αφίσες και στρέφουν τις δαπάνες τους στην online παρουσία τους. Η Epsilon διαχειρίζεται προγράμματα δικαιωμάτων και μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενώ συγκεντρώνει δεδομένα, μεταξύ των οποίων συναλλαγές, τοποθεσία και δραστηριότητα στο Διαδίκτυο.
Οι παραδοσιακές δυνάμεις της διαφήμισης έχουν πια να ανταγωνιστούν εταιρείες συμβουλευτικών υπηρεσιών, που μπαίνουν και στα δικά τους χωράφια όσον αφορά την διαδικτυακή διαφήμιση. Την ίδια ώρα απειλούνται με αποκλεισμό από την αγορά διαφημιστικού χώρου από τεχνολογικούς κολοσσούς όπως το Facebook και η Google, που θέλουν να απευθυνθούν άμεσα στους διαφημιζόμενους.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters, Βloomberg