Επιφυλακτική για τις προοπτικές του 2015 εμφανίζεται η Henkel, καθώς αναμένει οικονομική στασιμότητα στην Ανατολική Ευρώπη και ενίσχυση των πιέσεων στη Ρωσία – περιοχές στις οποίες διαθέτει ισχυρή παρουσία.
Η γερμανική εταιρεία, της οποίας το χαρτοφυλάκιο περιέχει προϊόντα, όπως το απορρυπαντικό Persil και τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών Schwarzkopf, είδε τα λειτουργικά της κέρδη να αυξάνονται 3,1% το τέταρτο τρίμηνο του 2014, χάρη στις περικοπές κόστους.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν στα 602 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας ελαφρώς τις προβλέψεις των αναλυτών.
Για το 2015, η διοίκηση αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 3-5% και ελαφρά άνοδο των περιθωρίων λειτουργικού κέρδους στο 16% από 15,8%.