Σε ευρύτατη αναδιάρθρωση προχωρά η αμερικανική εταιρεία Gap, σε μία προσπάθεια να «αναζωογονήσει» το brand και την κερδοφορία της.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προβεί στο κλείσιμο συνολικά 230 καταστημάτων σε ορίζοντα διετίας, ενώ ουσιαστικά θα σπάσει στα δύο, αφού το ομώνυμο εμπορικό σήμα (Gap) και εκείνο του Old Navy διαχωρίζονται και θα λειτουργουν ως ξεχωριστές εταιρείες.
Η απόφαση ήρθε στον αποήχο νέων στοιχείων, που αποκάλυψαν ότι οι πωλήσεις των Gap συνεχίζουν να υποχωρούν, ενώ τα έσοδα από το σήμα της Old Navy αυξηθηκαν το 2018. Το Old Navy είναι το κορυφαίο σήμα της εταιρείας καλύπτοντας το 47% των συνολικών πωλήσεών της και εμφανίζοντας τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους.
Σύμφωνα με την Gap το κλείσιμο των καταστημάτων αφορά κυρίως την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Η εταιρεία έχει ήδη κλείσει 55 καταστήματα και διαθέτει παγκοσμίως 724 με το σήμα Gap.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από BBC, WSJ