Skip to main content

Tesco: Μείωση πωλήσεων εν μέσω «άνευ προηγουμένου αυξήσεων στο κόστος ζωής»

Η Tesco είπε ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν στα καταστήματά της στο Ηνωμένο Βασίλειο τις τελευταίες εβδομάδες, καθώς οι πελάτες της αντιμετωπίζουν «άνευ προηγουμένου αυξήσεις στο κόστος ζωής».

Η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας δήλωσε ότι είχε κερδίσει μερίδιο αγοράς, αλλά οι πωλήσεις τους τρεις μήνες έως τις 28 Μαΐου μειώθηκαν 1,5% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, όταν το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν σε καθεστώς lockdown.

Ο Κεν Μέρφι διευθύνων σύμβουλος της Tesco, δήλωσε: «Το περιβάλλον της αγοράς παραμένει απίστευτα προκλητικό».

Είπε ότι ήταν δύσκολο να διαχωριστεί ο σημαντικός αντίκτυπος του lockdown του περασμένου έτους από άλλες επιρροές στους αγοραστές, αλλά είπε ότι η Tesco έβλεπε «κάποιες πρώιμες ενδείξεις αλλαγής της συμπεριφοράς των πελατών ως αποτέλεσμα του πληθωριστικού περιβάλλοντος».

«Οι πελάτες αντιμετωπίζουν άνευ προηγουμένου αυξήσεις στο κόστος ζωής και, ως εκ τούτου, είναι ακόμη πιο σημαντικό να συνεργαστούμε με τους προμηθευτές μας συνεργάτες για να μετριάσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τον πληθωρισμό», προσέθεσε.

Η Tesco είπε ότι οι πωλήσεις ρούχων και γενικών εμπορευμάτων, όπως οικιακά είδη και παιχνίδια, επηρεάστηκαν περισσότερο, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις επηρεάστηκαν επίσης καθώς οι αγοραστές επέστρεψαν στα σούπερ μάρκετ. Ανέφερε ότι η μείωση του όγκου των πωληθέντων αγαθών αντισταθμίστηκε εν μέρει από τον πληθωρισμό.

Η Tesco διατήρησε τις εκτιμήσεις για τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη στο σύνολο της χρήσης στα 2,4-2,6 δισ. στερλίνες (2,95-3,20 δισ. δολάρια), χαμηλότερα από τα 2,65 δισ. στερλίνες που σημειώθηκαν στο διάστημα 2021-2022.

naftemporiki.gr