Skip to main content

Τουρισμός: 900.000 Σέρβοι ταξιδιώτες αναμένονται φέτος στην Ελλάδα

Περίπου 900.000 ταξιδιώτες από τη Σεβρία αναμένεται να υποδεχθεί φέτος η Ελλάδα, όπως προέκυψε από συναντήσεις που είχε με tour operators της χώρας ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος βρίσκεται στο Βελιγράδι για σειρά επαφών με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. 

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι «παρά το γεγονός ότι φέτος διανύουμε μια χρονιά πολλαπλών κρίσεων, με σοβαρή στρατηγική άνοιξαν οι χειμερινοί προορισμοί, ενισχύθηκε υπερπολλαπλάσια η κρουαζιέρα και λειτούργησαν πολύ ικανοποιητικά οι τουριστικοί προορισμοί το Πάσχα και την Πρωτομαγιά».

Αναφέρθηκε ακόμη στα «πολύ ενθαρρυντικά» στοιχεία για τον ελληνικό τουρισμό: «μισό εκατομμύριο direct ταξιδιώτες από την Αμερική, πρώτος προορισμός η Ελλάδα για τους Γάλλους ταξιδιώτες, ενίσχυση του τουρισμού από τη Μεγάλη Βρετανία, από τις σκανδιναβικές χώρες, εξαιρετικά τα στοιχεία από την TUI και την  Der Turistik  στη Γερμανία, από το Ισραήλ αλλά και από τις χώρες των Βαλκανίων, ενώ η Ελλάδα είναι νούμερο 1 οδικός προορισμός για τους Ρουμάνους ταξιδιώτες».

Ο υπουργός Τουρισμού επανέλαβε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» φέτος θα δοθούν 30 εκατ. ευρώ, δηλαδή 10 εκατ. παραπάνω, για τις οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες και που με ένα freepass- χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίας και αγκυλώσεις- θα μπορέσουν να κάνουν διακοπές. 

Ο Βασίλης Κικίλιας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις ενέργειες που έχουν γίνει για την προώθηση του τουρισμού σε Λέσβο, Σάμο, Χίο, Κω, Λέρο και άλλα νησιά για τα οποία πραγματοποιείται στοχευμένη καμπάνια από τα υπουργεία Τουρισμού και Μεταναστευτικής Πολιτικής, τονίζοντας ότι για αυτούς τους προορισμούς- που ξεχωρίζουν για τη φυσική τους ομορφιά, τις ξενοδοχειακές υποδομές και τη γαστρονομία τους- εκτός από τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις που υπάρχουν, αυξάνονται και οι πτήσεις charter. 

Επιπλέον, όπως υπογράμμισε, η μεταστροφή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος φαίνεται και από το γεγονός ότι πλέον όταν μιλάμε για τουρισμό δεν αναφερόμαστε μόνο σε προορισμούς με ισχυρό brand αλλά και σε περιοχές όπως η Κεντρική και η Δυτική Μακεδονία, και τα νησιά του βορειανατολικού Αιγαίου.