Απάντηση δίνει στον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος, σχετικά με το θέμα της «Φοροδιαφυγής ΦΠΑ σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα», τονίζοντας σε σχετική ανακοίνωση ότι τα δημοσιεύματα για το θέμα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Όπως υποστηρίζει ο ΣΕΕΑΕ,
«Με αφορμή το Δελτίο Τύπου του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) με τίτλο “Φοροδιαφυγή ΦΠΑ σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα” που δημοσιεύτηκε στις 23 Φεβρουαρίου 2022 θα θέλαμε να αναφέρουμε ως απάντηση τα εξής:
Προς αποκατάσταση της αλήθειας, ενημερώνουμε τους καταναλωτές και κάθε άλλον σχετιζόμενο με τον κλάδο του αυτοκινήτου ότι τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο εν λόγω δελτίο τύπου είναι λίαν παραπλανητικά, εντέχνως εσφαλμένα και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Εν ολίγοις στο εν λόγω δημοσίευμα αναφέρεται ότι η ΑΑΔΕ διαπίστωση εκ νέου φοροδιαφυγή σε ΦΠΑ – δήθεν – σε υψηλό ποσοστό εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ότι καταλογίστηκαν πρόστιμα τα οποία επειδή – όπως αναφέρει το δημοσίευμα – ακολουθούν το όχημα θα κληθεί να τα πληρώσει ο τελικός αγοραστής ο οποίος – κατά το δημοσίευμα – μπορεί να κατηγορηθεί επίσης για φοροδιαφυγή και για λαθρεμπορία !!!
Πρόκειται ξεκάθαρα για στοχευμένη συκοφαντική αναφορά με στόχο να πληγεί η αγορά του εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και να κλονιστεί η εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών οι οποίοι και ευθέως απειλούνται ως φοροφυγάδες – κατά το δημοσίευμα – και αποτρέπονται από το να αγοράσουν μεταχειρισμένο εισαγόμενο αυτοκίνητο, προς όφελος των συμφερόντων των επιχειρήσεων που εκπροσωπεί ο συγκεκριμένος φορέας.
Ως γνωστόν οι τεράστιες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των καινούργιων οχημάτων έχουν στρέψει το καταναλωτικό κοινό στην αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και προφανώς αυτό δυσαρεστεί σφόδρα τους εισαγωγείς και αντιπροσώπους καινούργιων αυτοκινήτων καθόσον χάνουν μερίδια αγοράς και πελατεία.
Ο Σύνδεσμος μας καταγγέλλει τα εν λόγω δημοσιεύματα ως συκοφαντικά και εσφαλμένα τις δε πρακτικές αυτές ως πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και επιφυλάσσεται για την αποκατάσταση τις νομιμότητας προς όφελος των συμφερόντων των ελλήνων καταναλωτών και του υγιούς ανταγωνισμού.
Η αγορά του αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ελλάδα πρέπει να λειτουργήσει ελεύθερα, με υγιείς κανόνες προσφοράς και ζήτησης όχι με πρακτικές και τέτοιου είδους αθέμιτες παρεμβάσεις που προστατεύουν και καθιερώνουν κατ’ αποτέλεσμα ‘μονοπώλιο’ υπέρ συγκεκριμένων κατηγοριών αυτοκινήτων».