Skip to main content

TikTok: «Κλέβει» επόπτες για να «καθαρίσει» το περιεχόμενό της

Εκατοντάδες επόπτες περιεχομένου προσλαμβάνει η TikTok στην Ευρώπη από εταιρείες εξωτερικής ανάθεσης που εξυπηρετούν ανταγωνιστικά κοινωνικά μέσα όπως το Facebook, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με το επιβλαβές περιεχόμενο στην πλατφόρμα. 

Η εφαρμογή βίντεο, που ανήκει στην κινεζική ByteDance, επεκτείνει γρήγορα τον «κόμβο εμπιστοσύνης και ασφάλειας» στο Δουβλίνο. Επίσης, προσλαμβάνει άλλους συντονιστές στο Λονδίνο, οι οποίο επιφορτίζονται με την αναθεώρηση υλικού που δημοσιεύεται από ευρωπαίους χρήστες.

Τουλάχιστον 190 από αυτούς που θα ενταχθούν εργάζονταν προηγουμένως μέσω συμβασιούχων εταιρειών για τις Accenture, Covalen και Cpl, σύμφωνα με ανάλυση των Financial Times.

Η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook και Instagram, το YouTube και το Twitter είναι γνωστό ότι βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις συμβαλλόμενες εταιρείες για την επίβλεψη και την αφαίρεση βίαιου και επιβλαβούς περιεχομένου στις πλατφόρμες.

Η TikTok ανέφερε ότι προσέλαβε αρκετές εκατοντάδες επόπτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία από τον Ιανουάριο του περασμένου έτους, προσθέτοντας στους χιλιάδες που έχει σε παρόμοια κέντρα στην Καλιφόρνια και τη Σιγκαπούρη.

Προσφάτως ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, απέδωσε την επιβράδυνση της ανάπτυξης σε Facebook και Instagram στους νεότερους χρήστες που τις εγκατέλειψαν  για το TikTok, με αποτέλεσμα να εξαλειφθούν περισσότερα από 220 δισ. δολάρια από την αξία της εταιρείας σε μια μέρα. Αλλά με την τεράστια ανάπτυξη του TikTok έρχεται το πρόβλημα της διαχείρισης του περιεχομένου των χρηστών. 

«Η συνεχής επένδυσή μας στις λειτουργίες εμπιστοσύνης και ασφάλειας αντικατοπτρίζει την εστίασή μας στη διατήρηση του TikTok ως τόπου δημιουργικότητας και ψυχαγωγίας», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας στην TikTok, Κόρμακ Κινάν. 

Η εστίαση αυτη σημαίνει ότι το ευρωπαϊκό εργατικό δυναμικό της TikTok αυξήθηκε περισσότερο από 1.000 άτομα το 2020, όταν ο κύκλος εργασιών της εταιρείας στην περιοχή αυξήθηκε κατά 545%, στα 170,8 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, σύμφωνα με τις καταθέσεις του UK Companies House, οι ζημίες προ φόρων τετραπλασιάστηκαν στα 644,3 εκατ. δολάρια, «οδηγούμενες κυρίως από την αύξηση των εργαζομένων για τη στήριξη της ανάπτυξης της επιχείρησης [στην Ευρώπη]».

Η στρατηγική της TikTok είναι να προσφέρει εσωτερικές θέσεις εποπτών με καλύτερους μισθούς και προνόμια, προκειμένου να προσελκύσει έμπειρο προσωπικό από την περιορισμένη δεξαμενή ταλέντων κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook, το Instagram, το YouTube και το Snap. 

naftemporiki.gr