Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ralph Lauren, Πατρίς Λουβέ, δήλωσε τη Δευτέρα ότι ο οίκος μόδας κυνηγά ευκαιρίες στο μετασύμπαν ως έναν τρόπο να προσελκύσει νεότερους αγοραστές.
Στο ετήσιο συνέδριο της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής, είπε ότι οι καταναλωτές μπορούν ήδη να αγοράσουν ψηφιακά ένδυση του Ralph Lauren και να κάνουν μια εικονική επίσκεψη – ή ακόμα και έναν εικονικό καφέ – στο κατάστημα της Madison Avenue της εταιρείας. Είπε ότι ο λιανοπωλητής εξετάζει εάν θα αγοράσει ακίνητα σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχούν.
Επιπλέον, ο Λουβέ είπε ότι συμμετέχει προσωπικά: Έχει ήδη ντύσει το avatar του με ένα πουκάμισο ράγκμπι.
«Μία από τις στρατηγικές μας είναι να κερδίσουμε μια νέα γενιά και η νέα γενιά είναι εκεί. Πρέπει λοιπόν να είμαστε εκεί», είπε. «Υπάρχουν πολλοί παραλληλισμοί στην πραγματικότητα μεταξύ του μετασύμπαντος και του οράματος του ίδιου του Ραλφ, επειδή δεν είμαστε απλά εταιρεία μόδας. Είμαστε στην επιχείρηση των ονείρων».
Ένας αυξανόμενος αριθμός λιανοπωλητών προσπαθεί να εισαχθεί στο μετασύμπαν. Η Nike αγόρασε μια εταιρεία εικονικών αθλητικών παπουτσιών, την RTFKT, τον περασμένο μήνα. Η Walmart κατέθεσε πρόσφατα εμπορικά σήματα που θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο για την πώληση αγαθών από τη διακόσμηση του σπιτιού έως τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και την προσφορά εικονικού νομίσματος ή NFT στους χρήστες. Και οι μάρκες πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένων των Ralph Lauren και Gucci, έχουν λανσάρει εικονικές εμπειρίες.
Ο Λουβέ είπε ότι ο Ralph Lauren συμμετέχει στην πλατφόρμα metaverse Zepeto και στον ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών Roblox, όπου οι αγοραστές μπορούν να ντύνουν τα avatar τους με ρούχα Ralph Lauren. Είπε ότι η εταιρεία έχει ήδη δει πώς το metaverse θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδα. Μετά από λίγες μόλις εβδομάδες στο Zepeto, πούλησε περισσότερες από 100.000 μονάδες.
Είπε ότι ο Ralph Lauren δεν έχει πουλήσει ακόμη NFT – αλλά εξετάζει πώς αυτό θα μπορούσε να ενισχύσει το εμπορικό σήμα του επίσης.
«Μαθαίνουμε», είπε. «Πειραματιζόμαστε. Πιστεύω ότι θα δούμε ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να ελκύονται από αυτούς τους χώρους καθώς επεκτείνονται».
naftemporiki.gr με πληροφορίες από CNBC