Η Κίνα κινείται σήμερα, 11 Νοεμβρίου, στους ρυθμούς της μεγάλης γιορτής του ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωστής ως Singles’ Day. Και παρόλο που οι κινεζικοί γίγαντες του κλάδου είχαν φροντίσει να κρατήσουν πολύ χαμηλούς τόνους, μετά την και επίθεση που δέχθηκαν τους προηγούμενους μήνες από τον Σι Τζινπίνγκ, οι Κινέζοι καταναλωτές έσπευσαν σε κινητά και υπολογιστές για τις παραγγελίες τους.
Η JD.com ανακοίνωσε ήδη ότι έσπασε το ρεκόρ της. Οι πλατφόρμες της συγκέντρωσαν παραγγελίες ύψους 311,4 δισ. γιουάν (48,6 δισ. δολάρια) σε λιγότερο από ένα 24ωρο. Καταρρίφθηκε έτσι με άνεση το περσινό ρεκόρ των 271,5 δισ. δολαρίων.
Προς το παρόν είναι η μόνη εταιρεία που έχει ανακοινώσει πωλήσεις. Όλοι περιμένουν τα δεδομένα του μεγάλου ανταγωνιστή της, της Alibaba του Τζακ Μα, που θα πιθανότατα θα τα δημοσιεύσει αργότερα μέσα στην ημέρα.
Να σημειωθεί ότι η Alibaba ήταν εκείνη που είχε καθιερώσει ως event τη Singles Day. Πρόκειται ουσιαστικά για την κινεζική εκδοχή της αμερικανικής Cyber Monday, αλλά και για το «αντίπαλο δέος» στην Ημέρα των Ερωτευμένων. Αν και τα πρώτα χρόνια οι προσφορές έτρεχαν μόνο για μία ημέρα, τώρα ουσιαστικά ξεκινούν από τις 20 Οκτωβρίου και κορυφώνονται την 11η Νοεμβρίου.
naftemporiki.gr