Μείωση του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα πέρυσι σε σχέση με το 2019, κατέγραψε η σχετική έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ. Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 201.184,1 χιλιάδες τόνους, μείωση 22,4% σε σύγκριση με το 2019, και τα τονοχιλιόμετρα σε 5.507.114,5 χιλ., μείωση 11,3% σε σχέση με το 2019.
Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 88.170,4 χιλ. τόνους, μείωση 6,9%, και τα τονοχιλιόμετρα σε 19.879.422,9 χιλ., μείωση 9,6% σε σχέση με το 2019.
Ως προς τον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), το 2020, έναντι του 2019, η μεγαλύτερη μείωση 34,4% παρατηρείται στην κατηγορία «Υγρά χύμα» και ακολουθεί η κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 29,5%.
Με κριτήριο το βάρος των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Μακεδονία κι ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά η Αττική και η Κεντρική Μακεδονία.
Στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.