Skip to main content

Στον τερματικό σταθμό μετά από 47 έτη φτάνει η επένδυση στο Θριάσιο

Από την έντυπη έκδοση

Του Φάνη Ζώη
[email protected]

Η κατασκευή και λειτουργία εννέα Εμπορευματικών Κέντρων, που στόχο έχουν την ανάδειξη της Ελλάδας σε logistics hub της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, είναι το φιλόδοξο σχέδιο ή και όνειρο πολλών υπουργών Μεταφορών, προκειμένου η χώρα να μπει από θέση ισχύος στον παγκόσμιο χάρτη μεταφοράς εμπορευμάτων.

Ωστόσο, το σχέδιο αυτό θα αργήσουμε να το ζήσουμε, καθώς αποτελεί ήδη περιπέτεια. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι μόνο για το πρώτο και πιο πολυσυζητημένο στη χώρα έργο, που δεν είναι άλλο από την αξιοποίηση του Θριάσιου Πεδίου, απαιτήθηκαν, ούτε λίγο ούτε πολύ, 47 έτη, ώστε να αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»